onsdag 28 september 2011

NYTT TILL MIG





Nää det blir ingen ny vinterjacka i år heller! Jag har satsat dyra pengar på min svarta gås och den fungerar fint ytterligare ett år faktiskt, även om man modemässigt skulle tycka en ny var rolig. Jag satsar pengarna på lite annat istället!:)


Hämtade ett paket på posten idag och i det låg världens finaste gosiga mössa från Chill Norway och matchande vantar (modellen är torgvantar vilket passa mig super för jag är alltid jättevarm om händerna:) i brunt (jag sa att jag gillade brunt i höst va;). Allt kommer från härliga netbutiken Biskopsgården som är ett tips att kika in på om du inte har gjort det!



VI SES!



6 kommentarer:

mariaemb. sa...

Jag har tittat och tittat på den mössan. Hur var den i färgen? Det står ju att den ska vara brun men på bilderna tycker jag att den ser grå ut. Hade nästan beslutat mig för att köpa den i sand innan jag såg ditt inlägg. Nu blev jag osäker igen.... :)

Fin kväll!
KRAM

casaofmia sa...

åh så fint, där ska jag kika in! kram

MIA på MITT VITA HUS sa...

Maria: Den är verkligen brun i färgen, min är fotad där i solljus och ser med lite grå ut ser jag men jag kanj intyga att den verkligen är brun! Jättefin, först var jag inne på en grå men den var slut, så då fick det bli brunt och jag är jättenöjd:)

KRAM

Linda sa...

Den har jag med beställt!!! :) sååå fin! Vill ha den i sandfärgad med ;)

Ha en härlig kväll vännen!

Kramar Linda

Hedvig och Jag sa...

Hihi... Varför skriver alla netbutik? Är inte det norska? Nog för att man får kalla det vad man vill jag blir bara nyfiken. Så fina de där vantarna och mössan är. En sån där man kan ha år efter år! Kram!

Sophie sa...

Hej!
Färgen på det stickade såg jättefin ut, blir nog att införskaffa dessa...
Tycker du har en förträfflig blogg och ett fantastiskt hem!
Kommer använda ditt kök som inspiration när vi gör om här hemma!

//Sophie på Hammarö