onsdag 21 september 2011

NYFIKEN PÅ EMMAS PRESENTER



Jag har fått önskemål om att se vad Emma fick i födelsedagspresen i går - så här kommer lite inspiration för er som också tycker det är supersvårt att veta vad man ska ge sin lilla tweenie på sin stora dag!



Ny tapet till rummet har stått på listan ett tag - denna ska det bli i hennes rum nu. Lila såklart! Från InTrade -Un bisou de Mme Pitou finns bla. på Inreda.com. Cool väckarklocka från Åhléns (updatering: Inget bra alls två exemplar helt sönder - tillbaka lämnad!) Det tycks bara vara inne med "häng" örhängen just nu och inget annat. Några söta lite flickiga men ändå tuffa fann jag i lokal guldaffär. Nu ska här dansas streetdans - Kurs på Blizz Dance academy á 10 ggr + en ny gympastass i lite baggy stil! Lite nya kläder blev det med från HTKAF, urfina! Köpte även lite nya böcker till vår lilla bokmal som slukar allt som går att läsa just nu - denna gång blev det Livet enligt Rosa, vi får se vad hon tycker om dom!



I helgen blir det kalas för släkten och säkert ännu mer presenter!:)



Hoppas ni har en fin onsdag, här är det krassligt läge på denna bloggerska och regn utanför fönstret. Jag har bäddat ner mig under duntäcket och värmt en kopp te som förhoppningsvis ska lindra min hals lite!



KRAM