söndag 25 september 2011

NY NETBUTIK - TIPS!




Men åhh vilken härlig ny lite netbutik!

Fick tips av två härliga bloggerskor här i veckan om nya Little Cute Mokkasin och var tvungen att surfa in såklart. Åhh vad fina saker det fanns, blev som ett lite barn framför godishyllan!:))


Jag hittade ju lite gosaker som jag är sugen på att klicka hem till mina söta sessor - självklart (ovan ser du några av mina favoriter;)! Och om man nu inte har en söt lite unge att klicka hem en massa fina saker till, så är ju denna netbutik hur perfekt som helst när det kommer till små söta presenter!:)



Kika in du med vetja!:)



KRAM




9 kommentarer:

some kind of wonderful sa...

Ja, jag var inne härom dagen.. Såå mycket fint! Hon är duktig! Och hon tar så inspirerande bilder med.
Tack för goa Grattishälsningen! OM jag ska njuta! ; )

Kram på dig!

På vår gata sa...

Jag instämmer. Verkligen en underbart söt nätbutik.

Kram D

Life's Silverlining and I sa...

Tack för tipset, där måste jag kika in. Kul att hitta din blogg-Vilken fin blogg du har så inspirerande! Här kommer jag kika in fler gånger!
Ha en fin söndagskväll!

Inredningsfrun sa...

Ameeen hur söta är inte din lilla dotter då!?! O-MG-! Å definitivt coolast i världen :)

KRAM

// Inredningsfrun

Room of karma sa...

Tack för tipset. Jag skall klicka hem den text you make me happy!!!! Jag har aldrig fattat att det är bloggen Mokkasin som har en butik. Eller är det så?Eller är jag helt ute och cyklar:)?

kram CC

annixen. sa...

Ja visst är den fin! Jag har redan klickat hem lite saker och fler lär det bli :)

anordinarywoman.net sa...

Great online shop, thanks for that:)

Att vara någons fru sa...

Sofia på Mokkasin kan verkligen sina grejer. Så himla roligt!

Josefine Laul sa...

Tack för tipset, har du några fler butikstips på lager så får du mer än gärna berätta:)