lördag 24 september 2011

NÅN SOM TYCKER HON ÄR COOLAST I VÄRLDEN



Är man sex år så tycker man att man är typ coolast i hela världen om man får ha en sån här ursnygg grrrig klänning på sig tillsammans med en liten fejkskinnis och stövlar med klack, det förstår väl ni med!;)


Popupshop klänningen med leotryck klickade jag hem från Babyshop.se efter att jag fått ett erbjudanade att prova netshopen och jag måste bara säga att jag är väldigt imponerad redan av den. Plagget låg dagen efter i brevlådan - då kan man snacka snabb leverans eller hur!:)) Sånt gillas mycket!



Hoppas ni njuter av denna härliga soliga september lördag lika mycket som jag!



KRAM




7 kommentarer:

Mrs. b sa...

Klart tjejen är cool!
Ser ut som att hon är mycket nöjd över klänningen!

Room of karma sa...

Åh, så söt hon är! Det är helt i min stora dotters stil! Där kanske jag skulle titta in och beställa denna klänning. Popupshop klänning? är det märket eller?

kram CC

Casa of Mia sa...

Hon är supercool, jättefint!

some kind of wonderful sa...

Klart hon är!! : )

Kram!

Anna sa...

Fin bild på fin tjej! Ha en härlig söndag! Här på ön strålar solen!

Att vara någons fru sa...

Ha ha hon är toksöt i den där!

jenny * house of jenny sa...

Sötaste! Klart hon är coolast! :) Jag har en sjuåring som är lika cool här hemma ;) Hon fick ett par stövlar, med världens högsta klack. Enligt henne då. Den var väl några millimetrar... :)

Puss!