måndag 26 september 2011

JAG GILLAR BRUNT



Jag blir alltid förtjust i två färger när hösten är här och en av dom är brunt! Jag gillar ju svart när det kommer till mig själv (det vet ni nog ni som läser flitigt här inne;) och förr gick ju absolut inte svart att kombinera med brunt, men nää det tycker faktiskt inte jag! Jag tycker det är urfint ihop!:)
På min handled idag nytt armband i brunt från Humanity och klocka Triwa (Creative Lounge)



Hej Finaste Bloggisarna!



Vad har ni för er idag då?

Ännu en härlig septemberdag och idag startade sista veckan för denna höstmånad. Helt gaaalet vad tiden går fort nu! Kul att ni gillade tipset om nya netbutiken i förra inlägget! Ni som undrar över mer tips på små härliga netbutiker så får vi ta det i ett inlägg snart, men ni kan ju kolla listen till höger, där finns några riktigt fina netshoppar!


Nu blir det till att steka ett gäng pannkakor till hungriga sessor, vi ses!:)



KRAM



...och ha en härliga måndagskväll!



5 kommentarer:

Anna sa...

Ja men jag är nog lite lika där, mycket svart blir det! Men brunt kan verkligen också vara fint, speciellt nu på höstkanten!!

Jättefint som du har på handleden där!!

Ha en fin kväll!

Kraaam

Att vara någons fru sa...

Oj vilken snygg kombination!

Linda - Harmony Home sa...

Kanonfint armband! Brunt är riktigt snyggt och visst går det att kombinera med svart.

/Linda

Linruz sa...

Känner igen mig angående det svarta ;)
Både armbandet och klockan är jättefina.
Ha en skön kväll
Kram Lina

Inredningsgalen sa...

Gillar så den klockan!!!
Super fin!