lördag 10 september 2011

HONEY I'M HOME


Borta bra men hemma bäst!

Inget är så kul som att åka iväg, men det är så skönt att komma hem igen - eller hur!? Jag dagen till ära, gillar ju inte vara med på bild och därför händer det inte för ofta, men jag måste bara visa er denna ursnygga sjal i svart och grått leoprint från Ester Elenora och bästa Creative Lounge.



Hallo Bloggisar!



Nu är jag hemma igen efter utbildningsdagar i Norr och jag överlevde flygresan med lite tårar och så fick jag hålla fina kollegan P i handen så det gick bra trots min hemska flygrädsla!;)

Vad roligt vi har haft, god mat, fin fint hotell, trevlig sällskap, fullspäckat schema med en massa nyttigheter inför höstens arbete. Ume-bor ni är för trevliga måste jag säga, har nog aldrig blivit så vänligt bemött i någon stad som i Umeå!:))


Önskar jag hade haft lite mer fritid emellan vårat fullspäckade schema så jag hade hunnit besöka finaste tjejerna på Creativ Lounge, som bara låg en liten bit från vårat hotell, men så blev inte fallet tyvärr denna gång då man var tvungen att passa en massa tider!



Men när jag kom hem låg ett fint paket och väntade på mig. En ursnygg höstnyhet från Ester Elenora och CL!:)



Nu får ni ha en fin lördag vänner, jag ska gosa massor med min lilla familj som jag saknat så!:)



STOR KRAM


M




15 kommentarer:

Anna sa...

Välkommen hem :)

Snygg sjal!!

Rosa drömmar sa...

Så himla fin sjal!

Josefin -Happy Days- (nominerad till årets bloggmama) sa...

Så fin bild på en go o söt tjej i den snygga sjalen! Du verkar ha haft trevlig dagar och jag önskar en härlig fortsättning på helgen, kramar från "grannen". ;-)

Linruz sa...

Snygging där :)
Hihi känner igen mig med att sällan vara med på bild på bloggen.
Sjalen var verkligen jättefin.
Hoppas du får en mysig kväll hemma med de dina nu.
Kram kram
Lina

ANNIXEN. sa...

Du får mig alltid och bli så sugen på att inhandla nya fina sjalar! :)

Snyggt nagelack!

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Åh, vad fin du är! :) Jag älskar också min Ester Elenora sjal som jag vann hos dig. Gör mig så glad och jag tänker på dig varje gång jag har den på mig. :)

Ha en fin kväll!
Kram från Lotta

Emma.H sa...

Två av mina kollegor från Östersund har också varit på Hemsis utbildningsdagar. Verkar som ni har haft det toppen:-)

Jättefin sjal!

Kram Emma

mammaxtre sa...

Så bra att du haft det bra och att du fick stöd under flygresan. Vad jobbigt att vara flygrädd tänker jag.

Sjalen är skitsnygg!

Ha det fint

Room of karma sa...

VÄLKOMMEN HEM IGEN!!!
VILKEN UR SNYGG SJAL! DEN FÅR JAG NOG KOLLA NÄRMARE PÅ!!!

STORA KRAMAR CC

Anna sa...

Superfin sjal ocj jag kan bara hålla med om att ume är en fantastisk stad!

kram från gotland!

sofie sa...

Du är ju jättesöt! Fler bilder på dig vore kul!

MITT VITA HUS sa...

Raringar tack, jag rodnar över era fina ord:) Sjalen är verkligen urfin, dagens tips;)

KRAM

M

Stämningsfullt sa...

Hej!
Å vilken fin sjal! Jag är helt inne på sjalar nu och skulle gärna ha några från just Ester Elenora.
Så modig du var förresten :) Jag är också sjuuukt flyggrädd så jag vet vad du menar. Kul att det blev så lyckat iaf!
Kram Vanja.

Att vara någons fru sa...

Du är jättefin! Och oj vilken snygg sjal.

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*: sa...

Du strålar, va fin du är!!

Ha en fin söndag, här om an lite grå och trist.
KRAMAR från Västkusten ♥