fredag 30 september 2011

HELLO FRIDAY


Och Hello sötaste Cupcake-boken!
Igår låg den i brevlådan - Leila's nya bok Hello Cupcake. Under pappersomslaget med Leila och sonen Walther (det omslag jag röstade på;) är den bara sååå fin, Creamvit med guldtext - me loooove!


Hej Raringar!



Oj oj vad söt nya boken är!
Ni är säkert fler som redan hunnit bläddra lite i den och vad kan man säga, lyckat som vanligt eller hur!;)

Här kommer en massa inspiration från boken, visst är alla bilder bara så härliga, pastelliga och inspirerande i riktig Leilastyle!



Härliga vackra Leila och vimpel-tips för festen!


Nu har jag maaassor att göra denna fredag! Födelsedagspresent ska inhandlas till en viss rar person som fyller år i helgen + hämta den beställda tapeten till Emma's rum (innan dom på färgaffärern tror att jag glömt dom;). Sedan har jag lite annat fix inför en liten weekend i huvudstaden - så mao bäst att sätta fart!:)



Önskar er alla en riktigt fin fredag och en härlig start på helgen!


KRAM





10 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Fina Leila, älskar hennes kokböcker! Trevlig fredag

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Vad mysig boken ser ut!

Ha nu en skön helg!!

Ps. Du har mail..lite brådskande..

Kram Anna

Malena sa...

Va härligt med en helg i huvudtsaden! Skönt att komma iväg lite!

Undrar om du vill titta på detta inlägg och se om det kan vara något för dig som är inredningsintresserad?
http://malenasplace.blogg.se/2011/september/gilla.html#comment

önskar dig en fantastisk dag och helg!

Mvh Malena

Att vara någons fru sa...

Men vilken booook! Wow vilka bilder!

Nazima sa...

Kul att du delade med dig av ett litet smakprov av boken. Den ligger överst på min önkselista till tomten, får jag inte den i julklapp blir det ett klick så att den kommer hem i brevlådan. :-)

Ha en go'helg!

Matilda sa...

Men själva pappersomslaget med Leila och Walter behåller man ju på :P

Hedvig och Jag sa...

oj vad det kommer böcker man vill ha. Jag öppnar knappt mina för jag bakar rätt sällan. Det blir fortfarande min farmors 7 sorters kakor boken. Jag har plockat bort alla pappersomslag på mina böcker. Tycker att det är snyggare så i hyllan.. Tycker att det pappret som sitter på är väldigt känsligt också. Vill verkligen ha Eisemans nya bok också. Trevlig helg!!

Jes/Vita villa vila sa...

Åh Mia, den ser helt ljuvlig ut! Får väl adda den till samlingen här också vartefter! Nu ska jag läsa i kapp lite på din finfina sida!

Kram/Jes

rosenälvorna sa...

Oj, den ser helt undrbar ut, precis som tv-serien. Väntar med att shoppa loss, kanske har jag tur att vinna den eller/och så har jag önskat den i födelsedagspresent:) Men jag ser verkligen fram emot den! Christina

Lisa sa...

Fin! Och vilka supersöta vantar och mössa du hade köpt! Kram