lördag 3 september 2011

EN KVÄLLSHÄLSNING FRÅN MIG


Hemmifrån vårt vardagsrum just nu, lite tända ljus och vackra blommor denna lördagskväll!



Goood Kväll!



Kikar bara in en supersnabbis till lilla bloggen och er mina vänner denna lördagskväll!

Pustar just nu ut efter en härlig dag med trädgårdsfix, heeela dagen lång. Lite mör i armarna efter allt grävande måste jag säga, men fint blir det (tror jag!).


Vill bara önska er alla en härlig lördagskväll, här ska det mumsas fläskfilé, pommes och bea-sås - mums! Är så vrålhungrig efter allt jobbande i trädgården och faktiskt så ska jag som varit så duktig (med sötsakerna) nu i ett par veckor festa på några ostbågar till lördagsmyset:))


Vi ses snart igen!


KRAM




16 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad duktig du är som klarar av att hålla dig borta från sötsakerna. Jag tycker absolut att du har gjort dig förtjänt av lite gotta ikväll. Njut

Jag skulle också begöva dona på i trädgården. Men jobbat idag och halsen börjar svida så det får vänta lite. Tur att det ska bli fint även till veckan


Kram Teres

Perlan sa...

Så fiint du har det.. som vanligt ;) Trädgårdsfix.. ja, det skulle vi med behöva.. men just nu går all ledig tid till husmålandet.. innan det är för sent..
Ha en riktigt mysig lördagskväll vännen!
kram ♥

Anonym sa...

Är så sugen på en sådan Affarilykta. Vilken stl har du på din? kram Maria

MITT VITA HUS sa...

Maria: Det är den största storleken på min lykta:)

KRAM

M

some kind of wonderful sa...

Ja, den är jättefin den lyktan ! Och så även vardagsrummet.. : )

kristina - ingen vanlig dag sa...

Väldigt, väldigt fint! Och jag håller med de andra om att den där lyktan är så snygg!

Room of karma sa...

Önskar dig en fin kväll!

kram CC

mammaxtre sa...

Ibland är man värd ostbågar, så är det bara :-)

Ha en fin söndag

Pryllan & Co sa...

Idag åker jag och köper flera av den vita ljungen.....vi kanske ses.....eller är du filled up av trädgård idag?

/P

filo sa...

Jätte fin inredning och fina bilder =) super bra blogg, hoppas du får en bra söndag. kram

Att vara någons fru sa...

Mmmm ostbågar! Bra val :)

På vår gata sa...

Fina bilder från ert fina hem!

Klart du är värd ostbågar. :)

Kram D

Justina sa...

Sååå fint! Var köper man en sådan lykta?

MIA sa...

Justina: Jag har köpt min för länge sedan, Perlan Living.se har liknande, den modellen jag har har utgått från Affari!

KRAM

Åkesson's Palace sa...

Vilket vackert golv ni har i vardagsrummet, var kommer det ifrån ? Och vad heter det ? Kanon snyggt !

MITT VITA HUS sa...

Åkesson's Place: Golvet är från Kärsch och är ett mattlackat ek trestav 15 mm! Tack:)