torsdag 22 september 2011

DET UNDERBARA NATTLINNET



Ni som undrar om mitt nya härliga nattlinne från Beach House Company, om det är lika fantastiskt som deras lakan! Svaret - Japp! Helt underbart skönt! Funderar ni på att slå till på ett så kommer ni inte bli besvikna och vill ni shoppa så finns de hos fina Jenny på BlackBalloon (som förövrigt öppnar sitt hem i helgen som showroom för BlackBalloon! Skapligt avis är jag på er som bor nära, vill ju med åka dit!;).



Hej Torsdag!



Fortfarande krassligt status på bloggerska, inget roligt alls att prata om!
Snälla skriv en rad till mig som ligger nedbäddad under duntäcket (och tycker synd om mig själv!) och berätta vad du gör idag istället:))



KRAM




7 kommentarer:

lilla.u sa...

Krya på dig! ♥

Room of karma sa...

Vad skön din blogg och du är!
Krya på dig!!!!
(var ligger Blackballoon någon stans i sverige?)

Stora kramar CC

MITT VITA HUS sa...

CC: lååångt ner i södra Sverige;)

casaofmia sa...

Ser ut som ett härligt nattlinne, krya på dig!

Anonym sa...

Krya på sig! passa på att läsa en massa inspirerande bloggar och läs en god bok!
Drick varmt gott the och tänd några ljus.
Ja jag vet, det är inte så kul när man är
i nedbäddat läge. Jag har precis piggnat
till men hostan verkar hålla i sig, man
det går ju över och det är ju tur.
Jag läser din blogg nästan varje dag och
blir inspirerad av dig.
// västkustbo

Helena i Skumparp sa...

Hej !
Tråkigt läsa du känner dig sjuk ! Krya på dig. Usch det är inte kul alls, värm dig med en kopp gott te.
Jag njuter av en ledig dag efter 3 nätters arbete. Imorgon ser jag fram emot att de kommer installera vår kamin i vårt hus.
Hoppas kunna visa bilder på min blogg i helgen.
Varma hälsningar Helena

Rosa drömmar sa...

Jättefint nattlinne!

Med önskan om att du kryar på dig snabbt