måndag 12 september 2011

DENNA MÅNDAG



Just nu sitter jag vid köksbordet, dricker en kopp te, bläddrar lite i senaste Lantliv och med andra handen letar jag födelsedagspresenter på webben till söt stor sessa som fyller år om en vecka!



Hej på er!



Här har vi precis klämt i oss lite lunch, för min del blev det en omelett med bladspenat, feta och körsbärstomater - mums!


Sessorna har studiedag både idag och i morgon och jag är hemma med dom idag, men i eftermiddag ska de få åka till farmor och farfar för i morgon ska jag iväg med jobbet igen! Denna gång bär det lite söder ut och vi ska jobba med ett regionala vårdprogram inom vår specialitet, jag och två fina kollegor från vår klinik, ska bli skoj!


Finaste bloggisar, har ni en massa tips på fina presenter till en söt snart nio-årig sessa så får ni gääärna skriva en rad till mig!



Hoppas ni har fått en fin start på nya veckan!:)



KRAM



17 kommentarer:

STILinredningochdesign.blogspot.com sa...

Vad gott det lät. Själv jobbar jag hemifrån idag och gick precis ner och ville fixa lite lunch. men det ekade tomt!!!

Jag köpte en ken docka som går att raka till filli som precis blir sju. Såg även ngt tjejigt spel till nintendo ds där man skulle driva någon sorts modebutik.

Kram

Anonym sa...

Jag skulle också behöva ha lite tips till min flicka som snart blir 9 år... om ett par månader...
Men jag vet att hon önskar sig spel till sitt Nintendo... bl a ett om smink. (hennes kompis har ett sådant).
Sedan vill hon ha en mobiltelefon.. men det kanske din flicka redan har!?
Jag får väl kika in här bland kommentarerna och se om det kommer några tips...
Du har god smak och hittar säkert något till din tjej.

MVH Maria

Hedvig och Jag sa...

det finns en superfin bok som fungerar lite som ett dockskåp, man klistrar in möbler och sånt. och så finns det ju med hästar, mode och så också. Finns på Br. Kostar 100 pix.

Grodmamman sa...

Här är en till som har en blivande 9-åring! Ska bli kul att läsa vilka tips du får!:)
Vår dotter vill ha Singstar och en iPhone!!! Hon tror att en iPhone kostar 1 kr...
Kram

Malin sa...

Så mysigt det ser ut:) Lycka till med presentletandet. Kram Malin

Me sa...

Några presenttips kan jag nog inte ge dig, allt jag ville ha när jag var liten var Barbie saker =)))
Jag slukar nog varenda bild du bjuder på i bloggen, allt för att drömma mig bort till när jag ska flytta igen =)))
Behöver inspiration till att inreda en etta (!!!???)

Kram Fia ( ha ev hittat en kamera nu =)))

Room of karma sa...

Hej sötaste bloggerskan i historien:)! Din dag låter underbar. Själv så har jag haft 7 operationer på jobbet så jag är ganska trött nu på kvällen.

JAG HAR EN LITEN UTMANING TILL SÖTA DIG PÅ MIN BLOGG:)! TITTA IN.

Önskar dig en fin kväll!
kram CC

Nazima sa...

Va smarrig din lunch lät, har dessa ingredienser hemma så det får nog bli min middag imorgon när mannen steker pannkakor till sig och kidsen, försöker mig på LCHF, med blandat resultat :-)
Måste säga att jag gillar din blogg starkt!!!

Skapat av mig sa...

En söt mössa kanske?

http://epla.se/shops/frkrosette/

Ser så mysigt ut vid ditt bord!

Att vara någons fru sa...

Vilken underbar bloggplats du sitter vid. Och lunchen lät inte fel alls...

Anonym sa...

hallojsan!

underbar sida med mycket insperation=)
jag tänkte insperera lite med att tipsa om en jättefin butik som heter frökenm www.frokenm.se älskar denna lilla butik=)

mvh/Anna

Anna sa...

Hej!
Smarrig lunch! Här kommer lite presenttips till dig:
Pärlor och pärlplattor. Mina elever är helt sålda på det och letar mönster på nätet.
Smyckesset (alltså för att göra egna smycken)
Barnvänlig receptbok/kakbok

Ha en strålande vecka!

♥ Fyra årstider sa...

Å vad det såg mysigt ut!

Kram Lotta

Livet på landet sa...

Åhh vad mysigt det ser ut!

Mina tjejer gillar sina mp3-spelare, nintendo & Models design-böcker bland annat. Annars är det alltid uppskattat med ett fint smycke!

Kram Helena

På vår gata sa...

Åh, vilken vacker bild!

Kram D

Sara sa...

Ditt kök är SÅ fint! Kram Sara

Bofinken 5 sa...

Men åh vad mysigt! Te och inredningstidning, ett säkert kort!
Kram Andrea