torsdag 15 september 2011

BESLUTSÅNGEST




Har ju länge gått och funderat på ett lite mindre sidebord till vår hall men jag har beslutsångest om vilket jag ska välja! Kraven då. Jag vill ha ett i lagom storlek, inte för stort inte för litet och det ska vara i vitt, gärna med två lådor för nycklar och lite annat smått och gott! Just nu har jag spanat in denna goding på bilden ovan som finns hos Baazar och står och velar på om jag ska klicka hem det. Jag har ju länge varit så inne på ett från Bruka Design, men jag tror det blir så opraktiskt med hyllor under som kommer samla en massa damm och sedan är det så mycket större att det kanske kommer kännas klumpigt!?


Ni mina fantastiska bloggisar kanske kan hjälpa mig välja!:)



KRAM



16 kommentarer:

Hedvig och Jag sa...

Det var jättefint. Om du vill ha förvaring under så kan man ju köra rottingkista a la Tine K? Annars skulle ju ett gammalt avlutat vara fint. Som man kan måla? http://www.butiklanthandeln.se/se/grp/bord.php

bella sa...

Tycker du ska välja det från Baazar- det skulle iaf jag ha gjort!

Kramen

jenny ~ house of jenny sa...

Den från Baazar såklart! Jag har Norden från Ikea. MEd lådor. Hyllorna är precis som du säger dammsamlare....

Puss!

pinglan sa...

Väldigt fina båda två men jag röstar på baazars!
Kram P:)

Me sa...

Jag röstar på det från Baazar. Vet av erfarenhet att ett sådant från bruka verkar mest som du själv skrev, som dammsamlare. Tyvärr är det så=(

Ha en fin kväll!
Kram Fia

Ica sa...

Fina båda två. Jag går emot majoriteten här då ;) jag gillar Bruka bäst. Jag har själv ett sidobord med hylla under och tycker inte att dammet är ett problem. Särskilt inte när det är vitt :) Sedan vet jag ju såklart inte hur stort du har i hallen om det blir för stort vill säga.
Lycka till
Kram Ulrica

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Tycker du ska köra på det från Baazar. Vi har ett liknande svart hallbord som Magnus köpte i Kina när han bodde där. Underbart! I love it. Svart och fint. Med två lådor. Lite i stil med det från Baazar faktiskt.

Kram kram!

Att vara någons fru sa...

Bazaar! Skitsnyggt!

Helena sa...

Hej!!
Vilken fin blogg du har!!

Har varit i samma tankar... Ta en titt på Vasahem.com. De har fina sideboards i skrivbordsmodell. Lycka till!

yllenystanet sa...

Hej här är ännu en som tycker att du ska välja Bazaar bordet. Snyggt, praktiskt, elegant och tidlöst.
Jätte fin blogg du har dessutom med fina bilder.
/Ylvali

Anonym sa...

Hej Mia!! Kolla in Wing från Design House Stockholm. Kram Marlene

mammaxtre sa...

Välj det du tror att du kommer att trivas bäst med
:-)

Ha en fin fredag

Anonym sa...

Hei ! jeg ville valgt en brukt gammel med dreide ben. Sikkert ikke det svar du var på jakt etter siden jeg ikke valgte noen av dine alternativer

Casa of Mia sa...

Jag tycker absolut bordet du visar ovan på bilden, jättefint och litet och nätt. Jag har själv ett vitt antikt halmåneformat bord i hallen, litet och delikat. trevlig helg

Tillsammans Hemma sa...

Finns många fina, men jag gillar absolut Brukas. Tycker det är så rustikt och fint, väldigt lantlig känsla om det är just det man är ute efter.
Lycka till med valet - känner mig själv som en "vel,valpanna" ibland. Men det brukar bli himla bara när man känner efter ordentligt innan man tar beslutet!
Hej från Loo.

some kind of wonderful sa...

Svårt.. Men jag hade nog valt brukas med en betongskiva på.. Ja, det hade jag..

Ha en fin kväll Mia!

Kram