tisdag 23 augusti 2011

SOMMARMINNEN & LÄNGTAN


I Hablingbo på vackra Gotland kan man stå länge och titta på de vackra muggarna av Åsa Lindström. Man kan även gå till crêperiet och mumsa goda galettes! Ett ställe ni inte får missa om era vägar bär till den underbara ön!



Hello!



Vilket väder vi fick idag, helt underbart sensommarväder!:)


Jag har rensat och sorterat i bildmapparna på datorn idag och hittade dessa fina bilder från i sommras och från vår lilla utflykt till Hablingbo. Vilka fina minnen man får från allt roligt man gör på sommaren egentligen! Jag längtar tillbaka till ön när jag ser alla bilder, men framför allt till min vän och de söta små guddöttrarna som fyllde hela 1 år här om dagen - hipp hipp!:)
Vi får se om det blir en tur snart igen, om längtan blir för stor!:))


Hoppas ni har en härlig tisdag!


KRAM



10 kommentarer:

Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge! sa...

Åh, jag har gått runt med en Gotlandslängtan i flera dagar nu. Kan vara det att hösten är i antågande med minnen från vårt bröllop i Kärleksporten i höstas. :-)

Kram!

Pernilla-alias Buba sa...

Åh, de där muggarna ser ju underbar ut! Några såna hade jag gärna tagit med mig hem om jag hade vägarna förbi :)

Rosa drömmar sa...

Vilka underbara muggar. Visst - det är något speciellt med Gotland!

Kram
Gabriella

På vår gata sa...

Åh, nu längtar jag också tillbaka till Gotland och sommarminnen. Vi var också där i somras och besökte givetvis Hablingbo. Så mysigt och så gott! :)

Kram Daniela

Weronica - En mammas dag sa...

Åh, skulle kunna bo i den där boden :)

FORMELLE DESIGN sa...

Fina bilder! Jag hoppas komma mig dit nästa år.

//Johanna

Camilla sa...

Vilka härliga muggar och sicken fin blogg. Här kommer jag att hälsa på igen.
Hälsningar
Camilla

jenny ~ house of jenny sa...

JAg tror att Gotland måste få sig ett besök av la familia snart. Under mina 25 år(flåt 33 år) så har jag aldrig varit där. Tror jag inte iaf!?

Puss!

Pst! Ett stort grattis till din guddöttrar lite i efterskott!

Marthina, Holmbytorp sa...

Längtar dit! Vilken vacker bild från Hablingbo. Kram, Marthina på Holmbytorp

Anna sa...

Den bilden känner jag igen! Gotland är ett riktigt mysigt sommarparadis! Välkommen till vår ö även nästa år!