onsdag 31 augusti 2011

SNYGGT PÅ FÖTTERNA I HÖST



Snyggelisnyggsnygga höst skor - rejäla kängor från Primeboots, som verkar vara väldigt inne just nu! Jag skulle inte tacka nej till ett par, eller något liknande (skönt att inte allt har hög klack tycker jag, speciellt när man använder dom till vardagsoutfiten)De snygga Primebootsen finns självklart hos bästa Creative Lounge om man är sugen!:)



God Kväll Vänner!



Det är verkligen en varierad väderlek ute just nu! Iskallt på mornarna och kvällarna, klibbigt på dagen, skyfall och sol om vartannat och kläder är allmänt svårt just nu tycker jag. Antingen fryser jag som attas eller så är jag helsvett - typ! Det sägs väl att man ska frysa in hösten och svettas in våren men ja vete sjutton vad som är bäst!

Just nu myser jag i en stor stickad poncho med en kopp te i handen. Jag är på väg till natt-jobb (igen!), usch nu börjar det bli seeegt men det är bara fyra nätter kvar denna period!:) Om en vecka bär det i väg till Umeå på kurs, det ska bli skoj som tusan:))


Hoppas ni har en fin onsdag!


Vi ses!


KRAM





19 kommentarer:

Anna-Malin sa...

å de är så fina. men håller tillgodo med mina från Nilsson från förra året ;)

umeå. då får du hälsa min hemstad :)

kram.

Stjärnor & Champagne sa...

Gahh gillar dom:) Har 2 par av dom långa och jag kan säga att dom är såååå sköna. Fy för denna årstid Mia, jag fryser always. Går och lägger mig med mina dun tofflor på kvällarna. Här hemma är vi risiga nästan hela familjen i förkylningar, hör till när skolorna börjar suck.
Hoppas du får en bra jobbnatt/ Kram A

Grodmamman sa...

Väderleksrapporterna är verkligen inte att lita på nu för tiden. Idag klädde jag mig för regnskurar, men det blev kanonväder. Kom hem till 27 grader i solväggen.
Kram

Pryllan & Co sa...

Hej igen
Ett par Primeboots M16 Linnen står på min inköpslista nästa månad (måste hålla budgeten) hoppas att det finns ett par fina kvar till mig då. Ha det bra på jobbet!

Jeanette sa...

Kanonsnygga boots!
Dom skulle man verkligen kunna tänka sig.
O mysa i en poncho lät inte heller helt fel!!

Ha det bra!

Jeanette

Malin sa...

Supersnygga! Vi är nog många som vill stövla runt i sådana i vinter :-)

Skapat av mig sa...

Riktigt snygga! Campadre har haft dem på kampanj, köpte ett par högre där men de var för små för mina vader tyvärr!

Bella sa...

De är ju bara sååå snygga Primebootsen, vill ha!!!

Nog är det väl så att man ska frysa in hösten, men det är inget vidare när kylan slår emot en på morgonen...

Hoppas du haft en bra dag

Kramar Bella

Rövarmamman sa...

De är så sköna har två par och älskar dem, rekommenderas varmt :)

Önskar dig en fin dag! :)

Johanna sa...

Hej! Jag brukar läsa din blogg och inspireras av dina bilder och ditt hus. Vi håller på att bygga hus på Hammarö i Värmland och laddade precis ner en katalog om området. Visst är det ditt fina hus som är på framsidan!?

http://www.riksbyggen.se/PageFiles/7066/broschyr_anneberg.pdf

Tack för en trevlig blogg!

Anna sa...

Finfina höstskor! Tack för din mysiga och härliga blogg!

Höstiga hälsningar från Gotland

På vår gata sa...

Supersnygga! Jag skulle heller inte tacka nej till ett par.

Kram Daniela

Me sa...

Åh fiiiina du=)) tack så enormt mycket för att du vill följa mig !!! Har varit lite "down" idag pga allt, men nu fick jag ett leende på läpparna!!
Tusen tack vännen!!

Kram Fia

ANNIXEN. sa...

Ja, visst är det svårt med vädret och kläder nu.

Jag slog till och köpte ett bar långa Primeboots igår, så nu hoppas jag att det blir lite kllare så att jag kan börja använda dem :)

Inredningsgalen sa...

Ja det känns som höst!Snyggingar, hade gärna haft ett par sådan i höst!

Livet på landet sa...

Jag är oxå ute efter något liknande på fötterna..i år vill jag nog ha något brunt, det känns fräscht!

Trevlig helg!

Kram Helena

Junitjej sa...

Kanonsnygga kängor!

Tommy sa...

Usch, det är tråkigt när det är sånt väder.
När man beger sig till jobbet på morgonen är det skitkallt så man måste ha vinterkläder och när man ska hem från jobbet så är det så varmt att man skulle behöva sommarkläder!
Jag vill också passa på att berätta att jag är med och tävlar om ett mineralsmink-kit hos Helen på hiilen.blogg.se (check her out!) åt min underbara sambo!
/Tommy

Perlan sa...

Primeboots är så snygga.. men ack så dyra :( Får åka upp på en önskelista till födelsedagen i vinter kanske :)

kraaam ♥