torsdag 11 augusti 2011

SÅ DÄR JA




Ny ajfån och lite ny musik i lurarna! Min perfekta träningskompis!:))



Tjingeling!



Nu så, inga mer ursäkter bara direkt tillbaka till det lite nyttigare livet igen! Som man vräkt i sig under semestern (ja inte bara semestern utan hela sommaren känns det som!!!), det ena efter det andra, gott bröd, glass och bullar och mycket vin har det blivit. Man mår ju faktiskt inte bättre i kroppen av att äta allt som är gott hela tiden!:))


Nu blir det mindre onyttigheter och mer nyttigheter igen och framför allt mer motion iallafall min del!:)


Nu börjar det även kännas som vardag igen, iallafall i den här familjen! Inte för att jag inte gillar sommartider, men lika härligt som när sommaren kommer tycker jag det är när hösten kryper inpå och vi återgår till vanliga rutiner!



Vi ses snart igen vännen!



KRAM



9 kommentarer:

junitjej sa...

Åh, så fint med en vit iPhone!

mammaxtre sa...

Jag känner också att jag njutit, kanske för mycket, av det goda i sommar :-)

Ha det bra

Grodmamman sa...

Här börjar också rutinerna sakta komma tillbaka. Vissa känns bättre än andra.
Kram

Vita villan sa...

Jag känner precis samma sak, konstigt att man gör samma sak varje år?

En fråga, har ni "oljat" in eran altan än, hade för mig att du skrev att ni skulle göra det i någon gråtonigfärg?

/Maria

MIA sa...

Maria: Japp den är så grå och fin nu:) Men tyvärr regnar det ju typ varenda dag som jag är ledig så jag har inte än några fina foton:) Valet på färg föll på Jotuns Terasslasyr i en ljustgrånyans och det blev kanon:)

KRAM

M

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Avis... jag vill också ha en ny vit iPhone. Ska flörta lite extra med mannen som reser till USA i höst och hoppas på en iPhone 5. ;)

Kram!

Anna sa...

Heja hösten! Dagens för en nystart eftersom sommarens unnande! Hoppas du får en strålande fredag fina Mia! Kram från Gotland

Cicci sa...

Ja, nu gäller det är komma tillbaka igen efter sommarens frossande. Perfekt början med ny mobil och ny musik

Vita villan sa...

Tack för snabbt svar. En fråga till =) Slipade/skrubbade ni något innan eller målade ni bara på lasyren? Tog det lån tid?

Tack för svar!
/Maria