torsdag 4 augusti 2011

OCH VINNAREN ÄR...




Denna soliga augustiförmiddag har jag äran att presentera vinnaren av den fina Triwa klockan hos CL. Creative Lounggänget har valt vinnaren Madeleine med följande motivering!



"Sedan jag skilde mig för 8 år sedan har jag drömt om att få bära ett riktigt snyggt och läckert armbandsur av hög kvalitet. Klockan jag hade då tillhörde liksom mitt "gamla" liv, och när jag skulle börja mitt nya liv krävdes det en ny klocka att mäta min dyrbara tid med. Det har dock aldrig blivit av att jag köpt någon ny klocka. Att bli ensam mamma och familjeförsörjare på heltid gav inte ekonomiskt utrymme för annat än det nödvändigaste till vårt liv, och därför har mobilen fått tjäna som tidsvisare för mig under alla dessa år.


I höst börjar jag ett nytt spännande jobb och längtan växer sig starkare efter en riktigt snygg klocka och tuff accessoar som passar min stil. Det vore helt underbart att vinna en klocka från Triwa, de är så läckra, coola och personliga att jag skulle vilja ha varenda en!:) Min favorit dock är Nevil Havana Brown, som skulle vara grymt snygg nu till hösten.Tack för en fin blogg och en fin tävling, nu hoppas jag på turen!"


Maila mig din adress på mittvitahus@live.se så vidare befodrar jag den till tjejerna på Creative Lounge och snart har du snart en grymt snygg klocka att ha till ditt nya jobb!:))



Ni andra tack för ert medverkande och nu får ni hålla utkik efter fler fina tävlingar här på bloggen!;)






KRAM






3 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Grattis till vinnaren av den supersnygga klockan!!!
Susanne

Anonym sa...

Grattis vinnaren (lite avundsjuk faktiskt;)
/J

Två Trappor sa...

HURRAAAAAA!!!! Åååh, vad jag är glaaad! Tusen tusen tack, jag kan inte tro att det är sant att det var jag som vann den här superläckra klockan! Jag lovar att jag ska bära den varje dag med stolthet och glädje. :)

Varmt tack söta Mia att du bjöd på denna fantastiska tävling! Tack också till fina Creative Lounge och tack alla ni rara för era grattishälsningar! Önskar er alla en riktigt ljuvlig fortsättning på sommaren. <3

Många kramar från en lycklig vinnare <3
Madeleine