måndag 22 augusti 2011

NYA SNYGGA LAKAN I HÖST


Omy, sååå snygga färger i höstens lakan från Beach House a/w -11. Jag kan berätta att man sover som en riktig prinsessa i dessa underbara lakan, så mjuka och goa! Jag skulle mer än gärna ha höstens färger på dessa lakan, så snygga och härligt med den lite murrigare färgskalan i sovrummet nu när hösten kryper inpå!:))


Tjingeling igen!


Inkorgen dignar av mail med härliga höstnyheter och jag kan inte låta bli att vilja ha allt typ... Men nej det går ju inte! Jag får helt enkelt dreggla lite när jag lägger upp bilderna här i stället!:))



Denna lite mörkare bruna färg till mig - ja tack!




Stylingen på bilderna är ju med bara för härlig eller hur!?
Känslan bara andas höstmys tycker jag!!!:)



Ha nu en härlig måndagseftermiddag och kväll kära bloggis, här vankas det hemmafruar på tre:an i kväll- skoj - men först lite middag med de söta sessorna som kom hem från skolan precis!


KRAM





13 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vill också göra om i vår hall, detta innebär en mindre renovering också. Har dock redan börjat kolla runt på vad jag vill ha där istället för det vi har nu!:)
Idag började sonen 7:an, så jag ska tillbringa kvällen på föräldramöte. Oturligt nog jobbar maken, hade gärna haft med honom också, men men.
Kram

simply objekts sa...

wonderful. this is what i am dreaming about :)

Rosa drömmar sa...

Vackra bilder - höst så det förslår.

På vår gata sa...

Härliga bilder! Instämmer i att man blir så shoppingsugen, nu när hösten kommer. Saken blir ju inte bättre av att butikerna är överfyllda med fina höstnyheter.

Kram Daniela

Anonym sa...

Ursnygga!
Har påslakanen i vitt.
Om det blir något mer 20%-erbjudande klipper jag till direkt med några i fin höstfärg!

/Milla

seventeendoors sa...

Jag gillar egentligen bara vita lakan, men de här var ju supersnygga och visst blev man allt lite sugen..
Ha en fin kväll!

Att vara någons fru sa...

Skönaste lakanen i världen tror jag bestämt.

AC sa...

Åh så snygga. Väcker vill ha känsla os mig. Tyvärr är de inte så billiga men kanske någon kan tipsa om de kommer på något bra erbjudande =)

Kram AC

mammaxtre sa...

Bildern andas höst. Väldigt fina bilder.

Ha en fin dag

room of karma sa...

Anonym sa...Underbara sängkläder. Jag skulle kunna tänka mig dom grå/bruna!

Vilken underbar snygg hall du har! Rent och snyggt. Gillar de liggande bräderna du har på väggen.

Önskar dig en fin dag!
kram CC

Ulrika sa...

Härligt med nytt i sängen,verkligen min färgskala!:)
Hallen blev stilren och snygg och ändå inbjudande!
Höstkramar.Ulrika(www.norrskensnjutning.blogg.se)

Casa of Mia sa...

Härliga bilder och färger!

Named. sa...

väldigt fina! valet av omgivning gör bilderna väldigt intressanta och spännande! ser riktigt mysigt ut