måndag 22 augusti 2011

LITE OMKASTAT




Jag är inte den typen som möblerar om direkt, jag avundas andra som har den kreativa ådran att se saker passa på olika platser i hemmet! Jag känner mig mest begränsad av den ytan man har, köper hellre nytt och gör om typ! Men nu så, jag var så rent ut sagt aptrött på vår hatthylla och skoställ, så jag kastade ut allt från hallen! Ställde dit mitt träd och min lilla pall, lite så där på prov!



Hej nya Augustivecka!



Äntligen lite bloggande igen!:)

Ja ni vet ju vad jag har för jobb och som sagt det passar sig inte att berätta om allt som händer där i detta forum direkt! Ibland så blir jag lite off när det plötsligt händer jobbiga saker där - på jobbet, och jag hoppas ni har förståelse för det mina läsare!:)


Men nu, hjärtligt välkomna nya läsare, hoppas ni kommer hitta något ni gillar här inne!:) Ni andra tusen tack för alla goa kommentarer och mail, ni värmer verkligen långt in i hjärteroten med era fina ord:))


Ovan ser ni ju vad som hänt i hallen i helgen, allt åkte ut, jag tröttnade helt på hatthylla, skoställ och byrå... Nu har jag har lite andra planer för vår hall, men som sagt just nu är det mest planer som vi får se vart dom leder!:))



Har ni fått en bra start på nya veckan?



KRAM






8 kommentarer:

//ZR// sa...

SUPERFINT!!!

Kram

Anonym sa...

Fint!

Anonym sa...

Häftigt med ditt reportage i vår lokaltidning! Det kan du ego-boosta på hela hösten:)
Fin blogg du har oxå!
Mvh från läsare i din stad, i Valla:)
Michaela

jenny ~ house of jenny sa...

Looking good!
Man kan ju inte berätta allt som händer i ens liv eller jobb. Då hade man ju inte haft något privat liv överhuvudtaget... Så jag förstår att du inte kan berätta vad som händer...

Hoppas du har fått en bra start på veckan!

Puss!

Anna sa...

JAG ÄR KÄR I DIN VÄGG!! De liggande vita plankorna är så fint och passar till alla stilar!!
Vill ha så i vårt sovrum!

Hur du än gör så blir det fint :)

Anna

mammaxtre sa...

Men så fint det blev i hallen. Du har ett gott öga för inredning.

Ha det fint

lilla.u sa...

Er hallvägg är LJUVLIG!

Hur har ni gjort den? Själva?

Kram & din blogg är så fin. Så personlig och härlig.
KRAM, Ulrika

Anonym sa...

Det är kanske länge sedan men vart har du köpt vägg skohornet?