söndag 7 augusti 2011

HOW TO KISS A FROG A/W 2011



Hösten närmare sig med stormsteg och visst blir man sugen på att handla lite nya höstkläder, både till en själv men också till de söta små!:)

Hösten hos How to Kiss a Frog ser väldigt härlig ut om jag får tycka!:)


Tjing igen!



Som jag misstänkte, vid en liten utrensning i de små garderoberna blev det inte mycket kvar! Att dom kan växa så mycket på så kort tid, helt fantastiskt egentligen om man tänker efter! Inte heller lustigt att det är en hel del växtvärk som känns obehagligt ibland då!


Jag älskar att handla kläder till mina tjejer, och dom älskar faktiskt nästan allt deras mamma köper till dom (och visst får dom vara med och bestämma lite, självklart, skulle aldrig tvinga dom att ha något dom inte trivdes i)!:)




Jag upptäckte HTKAF för inte alls länge sedan (tror faktiskt det var när jag frågade efter tips på lite fina barnkläder till lite äldre tjejer från er bloggisar!!!), och jag måste säga att jag har gått och förälskat mig i dessa barnkläder nu, så fina och välgjorda och så bra i storlekarna!:)


HTKAF kommer med en massa fint kommer till hösten! Jag älskar de grå tonerna tillsammans med pudrigt rosa, svala lila toner och starkt cerist i kjolar och klänningar med volang och söta blusar!

Ser du någon favorit i höstkollektionen? Jag ser en massa fint!:))


Ha en fin kväll kära du!

KRAM



4 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina grejer, jag gillade den klänningen i starkt cerise!

/J

Grodmamman sa...

Önskar ibland att jag hade en dotter som inte brydde sig så mycket om vad hon ska ha på sig! Här måste hon vara med och bestämma, annars blir det bara liggande i garderoben och används inte!:(
Kram

mammaxtre sa...

Det drar ihop sig för inköp av kläder, det blev jag påmind om nu. Jag har en sexåring som växer så det knakar :-)

Ha det fint

lilla.u sa...

Här hemma kör vi på GANT-looken denna höst. Senapsgula manchester braxor, rutiga skjortor med manchesterlappar på armarbågar och jeansskjortor under, en twiltad jacka och en oljerock. Japp, sånt är livet för en mamma med två söta pojkar :)