lördag 13 augusti 2011

HELLO LÖRDAG


Visst är det en alldeles speciellt känsla med nystädat och fina färska snittblommor hemma!?:)



Hej raringar!



Vilket väder, nu känns det äntligen som lite sensommar!:) Kvällen i går var ju med helt fantastisk även om mörkret faller fort nu på kvällarna och det är en aningen kyligt!


Vad har ni för er idag då vänner?


Jag har precis fixat en stoor lasange med tillhörande sallad till lilla familjen till lunch (jag tar bara köttfärsåsen med sallad för jag är ju duktig nu igen med dom där kolhydraterna;), när vi ätit måste vi fixa i ordning oss på direkten för vi ska på 60-års kalas i eftermiddag!:)


Men vi ses snart igen och ha nu en härlig lördag du med vännen!



STOR KRAM


M





14 kommentarer:

På vår gata sa...

Vilket fint rum! Jag måste dock erkänna att jag är allt liiite avundsjuk, på den där lampan. ;) Den är ju så fin!!! :)

Kram Daniela

Jenny sa...

Jättefina kuddar, blommor - och lampan är heeeelt underbar!!! Ha det så trevligt på festen!
Kram!

Anonym sa...

Du har ett helt underbart vardagsrum vännen!

Kram

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

ÅH, underbart vännen. Så fint! <3 Ha en mysig kväll.

Kram Lotta

Linruz sa...

Snyggt och fräscht som alltid hos dig. :)
Här har det rensats garderober och plockats efter veckan sommvarit. ojoj vad man kan stöka till det i vardagens stress.
Nu sitter jag här och njuter av en liten drink och pillar lite på min nya älskling.
Hoppas 60 års festen blev lyckad.
Kram kram
Lina

Livet på landet sa...

Ja, det är något alldeles speciellt med snittblommor. Får nog ta tag i det jag med nu, det har inte blivit så mycket av den varan nu under sommaren när man varit borta mest hela tiden!

Kul med kalas, själv har jag varit på släktträff på mannens sida hela dagen, trevligt!

Kram Helena

Helen sa...

Alltid supernyggt hos dig.
Kudden med stjärna på vart kan man hitta den?

Kram Helen

Knaada sa...

Ja det är härligt med snittblommor! Vardagslyx på en helg :)

MITT VITA HUS sa...

Tack rara för era hälsningar:))

Helena: Kudden är köpt på Day Homes hemsida, men det var ett bra tag sedan någon gång tidigt i våras, tror inte den finns kvar. Men kolla!

KRAM

M

September sa...

Känner att det är dax igen att tala om hur mycket jag uppskattar att kika in i din underbart vackra blogg, jag läser och tittar på ALLT.

Kram

MITT VITA HUS sa...

Åh rara du september, tusen tusen tack för din ord:))

KRAM

M

MagasinetByAlexandra sa...

Visst är det en alldeles underbar känsla med nystädat och snittblommor som pricken över i:et, särkskilt när man får till det så fint som du får med blommor och annat!

Sofie sa...

Åh, vilken fin lampa. var kan man hitta en sådan? :)

MITT VITA HUS sa...

Sofie: kolla in på bl.a. Svensson i lammhult dom har den nog Liv av Jonas Bohlin

KRAM