tisdag 2 augusti 2011

FÖRSTA HÖSTPLAGGET





Vad lustigt det där är, så fort man kommer hem från semestern känns slutet på den helt plötsligt så där påtagligt nära och det blir nästan genast en annan stämning, sådär sensommar på en gång bara, pang!


Hämtade ut några paket på posten idag och i ett av dom låg den där höstiga koftan som jag nog tänkte, den där kommer nog lagom till hösten börjar typ, när jag klickade hem den hos H&M!


Iallafall, nu är den provad och jag ser höstiga jag framför mig, svarta leggings, lite grova boots på fötterna, en söt tunika och denna mörkgrå kofta över och så lite nya snygga accessoarer på det!



Så med andra ord första höstplagget i garderoben - check!



7 kommentarer:

Att vara någons fru sa...

Visst kan man längta ihjäl sig litegrann inför hösten? Också? Även om det är skönt med sommar så är det ngt visst med mörka kvällar och kalla vindar och kläder man försvinner lite i.

Anonym sa...

Jättefin tyckte jag!
/J

ANNIXEN. sa...

Jättefin kofta!

Och jag känner precis igen mig med känslan och annan stämning nu. Borde lätta upp den med lite inköp jag med :)

Anonym sa...

Jag har en order som väntar hos H&M med massor av olika kläder främst inriktad på höst. Man vill ju vara beredd! :) Förresten, vem vann klockan?

MIA på MITT VITA HUS sa...

Anonym: CL-Juryn kikar på en vinnare just nu och den lycklige meddelas så fort jag vet!:)

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Underbart med höstplagg. Det är något visst med en mysig kofta, leggings och stövlar. En vacker höstdag med hög luft och solsken. Jag längtar faktiskt. Vågar man säga så?

Plus att jag tycker det är MYCKET roligare att shoppa höstkläder. När man kan ta på sig lager på lager. Me like. :)

Kram från Lotta

Dessi - Home and desire sa...

Så snygg! Jag är höstmänniska och längtar så!