måndag 29 augusti 2011

FÄRGGLAD INSPIRATION



En massa härlig färgglad inspiration från Danska Rice.



Tjingeling på sena kvällskvisten!



Oj oj så mycket klockan blev och oj vad jag borde sova för att orka med min ledig dag i morgon, men som vanligt hade jag lite att pyssla med framför datorn så jag blev sittandes här!:)


Nu närmar sig min stora sessans nio-årsdag med stormsteg och någon önskar sig fint och mysigt i sitt rum i present till födelsedagen! Så just nu scrollas det fantastiska nätet på inspiration till just hennes rum. Dessa härliga bilder ovan fann jag via min blogg-vän Annika. Jag är ju inte så värst för just knalliga färger självegentligen, men Emma gillar det och hon har själv bestämt att det fortfarande ska gå i lila hennes rum (gärna en ljuslila iofs sa hon!!) och hon vill ha en tapet på ena väggen, kanske någon ny rolig lampa också och så den där spegeln jag beställde som aldrig kommer!!! Hrmm det är så svårt med den där åldern lite mittemellan stor och liten, men vi ska nog göra det bästa av det hela ändå!:))



Men nu nu ska jag sova - pronto!



NATTI NATT




3 kommentarer:

Knaada sa...

Fint att vakna till en grå morgon!

Room of karma sa...

Snyggt! Jag är mycket stram i mina färg val svart/vitt. Men skall jag ha in färg, ja då är det starkt och färgglatt som ovan:)

Skön inspiration du bjuder på:)!

kram CC

Josefine Halfwordson sa...

Vilket fantastiskt fint broderat överkast!