onsdag 3 augusti 2011

ESTER ELENORA A/W 2011


Åh visst blir man inspirerad av dessa underbara höstoutfiter hos Ester Elenora A/W 2011. Jag vill bara mysa i gosiga kostor och svepa in mig i en vacker sjal när jag ser dessa bilder!:


Tjingeling igen!


Det tycks bara vara höst som gäller varstans man kikar in!:))

Hittade rykande färska bilder hos Ester Elenora's nya höst/vinterkollektionen, men som sagt vågar man ju knappt säga höst utan att endel protesterar högt, men man kan väl få smyga in den liiite iallafall!;)


En snyggo sjal!:)




Denna sjal modellen har runt halsen står det mitt namn på, eller hur?;) Måste nog ha den i min höstgarderob!:))





Denna outfit var ju bara för snygg, helt klart min smak, me lik a lot!:)




Hittade ni några favoriter?
Jag har spanat in iallafall m i n s t tre sjalar som står på inköpslistan!;))



Nu måste jag fortsätta med mina måsten här hemma så vi kan åka och ta det där doppet;)



KRAM




8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så mycket fint!
/J

Att vara någons fru sa...

Stylingen är fenomenal.

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Åh, jisses! Du frestas såååå... jag vill ha ALLT! Varje outfit. Men som du skriver har jag nog hittat minst 3 sjalar och några klänningar/tunikor. Lovely!

Kram!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Lovely!
Och så i de härliga lite "skitiga" höstfärger som jag gillar:)

Kram Susanne

Grodmamman sa...

Så mycket snyggt! Skulle kunna tänka mig flera av tunikorna och koftorna!:)
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Å vad mycket fint! Ha en fortsatt skön sommar
Kram Lotta

På vår gata sa...

Jättemycket fint!

Kram Daniela

Natasha @ Northern Light Blog sa...

I am new to your blog, so far i really like what i see!!!! This clothes is fantastic, and looks like the style i am seeing in the stores in Denmark at the moment :)
I am visiting my family in Denmark and i am loving All the Fall clothes ... One is always drawn to someting that is new and fresh... I live in Florida , so these heavy sweaters are a little unnessesary, but i love Them just the same ;)