måndag 15 augusti 2011

DET LIGGER EN ROSA KARAMELL I SOFFAN




Sötast i hela världen (ja ja det tycker vi a l l a om våra egna gullungar och detta är min blogg så jag får faktiskt skriva så!!!;)), nyduchad, trött efter en lång dag på fritids, stolt efter ha fått stort beröm av Vera " bästa tandläkaren i världen" och myyyycket nöjd över nya knallrosa mjukisdressen (som denna mamman inte är helt förtjust i men som jag gick med på bara för att jag-tjatar-nog-ihjäl-min-mamma-om-jag-inte-får-en-onepice mjukisoverall-att-mysa-i-typ! Det var det där med klädfajter och bestämda barn, man får välja vilka man ska ta!).



Spöregn ute och vi kurar i soffan, trötta är vi allihopa denna måndag!



Hoppas du haft en bra dag!:)





6 kommentarer:

Linruz sa...

Här tjatas det om en Onepice med.
Adam kom hem från fritids i dag och informerade om att det finns i Turkiet att köpa(tydligen ngn fritidskompius som köpt en där).
Stor risk alltså att det ligger en i resväskan hem.
Varit ute i rusket och plockat in lyktorna än?
Kura på där på and´ra sidan staden så kurar jag här.
Kram kram Lina

Veera sa...

Jag tycker att dressen är jätte häftig! Fint med rosa! :)
/Veera

Annika sa...

Mysdressen är jättefin och gosig! Det kunde varit något "värre".... Känner igen mig vår fyraåring vill ta på sig själv och välja kläder och tar på sig själv och är jättestolt. Då får mamma bita sig i tungan när hon blandar rutigt och randigt och färger som skär sig enligt mig... har inte hjärta att alltid rätta henne då det oftast är liv och skrik när hon ska ta på sig kläder.

Cissi sa...

Hon är ljuvligt söt!! Min dotter började fritids igår, 0:an startar på måndag. Men en One piece kan hon tjata bäst hon vill om, det kommer inte en sån över tröskeln här hemma! :-)

Stjärnor & Champagne sa...

Ja här tjatardom om denna himla sparkdräkt:( Det är ju som att gå tillbaka till bebistiden:). Här skall det skickas efter och det ska vara en speciell från deras hemsida. Näpp jag betalar ingen det får dom göra själva. Ja vad ska man göra, dom får väl betala själva hihi...Kram Anne

jenny ~ house of jenny sa...

Klart du får tjata om att dina barn är sötast. För de ligger högt på min lista över söta barn med, såklart ligger mina i topp ;)

Jag är glad att Emmie inte sett denna dräkt, för då hade jag med haft en som tjatat ihjäl sig. OCh jag vet inte, men jag kan inte med dessa onepiece....Hua!