tisdag 2 augusti 2011

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST


Fint på Skulpturfabriken!



Hej på er vänner!



I natt kom vi hem efter en väldigt intensiv vecka på den vackra ön. Semester i all ära, bort ä r bra men hemma är ju faktiskt bäst!:)


Just nu här hemma sker upppackning, tvättning, påfyllning av kylskåp, gräsklippning och växt-vattning allt på en gång. I morse struntade vi faktiskt i allt (inklusive halsontet jag lyckats dra på mig) och lämnade resväskorna innanför dörren och drog till badet. Nu när solen äntligen tycks ha kommit tillbaka måste man ju faktiskt passa på!:))


Jag har lite ångest för att veckan på Gotland bara rusade iväg och att jag knappt hann knäppa några kort alls med kameran min och framför allt att vi inte hann med att besöka alla fina ställen jag ville! Men men ön finns ju kvar och vem vet kanske far vi över snart igen!:)


Ett besök på Skulpturfabriken hann vi med tillsammans med ett besök hos självaste Tove Adman, men sedan har det när vädret tillåtit varit mest bad och skoj för de små som har gällt!


Mera vackert på Skulpturfabriken, jag tar gärna en av varje på bilden tack!


Hoppas ni har haft en fin start på Augusti vänner och tack för alla goa ord ni skriver till mig!:) Nu ska jag gå igenom inkorgen och svara på lite mail, så ni som mailat mig håll utkik!:)



KRAM



7 kommentarer:

Vardagslyx sa...

Visst är det så, hemma är bäst...

Hoppas halsen snart blir bättre, att vara sjuk på sommaren är ju supertråkigt!

kram Pernilla

från hus till lya sa...

"Välkomna hem", hoppas ni har haft en bra semester =)
Kram kram

anette sa...

Välkomna hem! Vi hörs när vi är tillbaka från Götet :) Kram!

Mrs. b sa...

Välkomna hem! Vi hann också med både Skulpturfabriken och Tove Adman under vår Gotlands-visit. Mycket snyggt på båda ställena!

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Välkomna hem! :)

Weronica - En mammas dag sa...

Välkommen hem! Skulpturfabriken är en riktig pärla. I år blev jag mycket inspirerad av det nya växthuset med miljö. Och jo tack, jag kan ta det mesta därifrån också :).

Designbird sa...

Det får nog bli en liten tripp till Gotland nästa år, Skulpturfabriken känns väldigt inspirerande. Kom också precis hem och visst är det skönt!