fredag 1 juli 2011

VAD VAR DET SOM VAR SÅ SPÄNNANDE DÅ?


Jo men det var ju så att söta Anna och den fantastiska fotografen Jonas var och besökte mig i går!:)
Nu bloggisar är det nämligen så att även mitt lilla hem kommer synas i fin fint inredningsmagasin, inte mindre än Plaza Interiör. Kul va? Visst nu kommer det ju ta nästan ett helt år innan det kommer i tryck men ändå, kul som tusan tucker jag!:))



Todeloo Fredag!



Status på bloggerska, mer utmattad än någonsin typ! Farbror doktor ordinerat vila så att det envisa viruset försvinner väck (och huvudvärken som inte gett sig på en hel vecka:/) Gårdagen överlevde jag dagen på lite piller och däckade totalt efter att fin besöket hade åkt! Det var galet kul men jag hade önskat jag känt mig lite mer tip top!;)


Nu ska jag krypa ner i sängen igen och kurera kurera, måste blir frisk nu och där med basta, snart är det ju semester och då vill jag inte vara sjuk!


KRAM TILL ER ALLA!




25 kommentarer:

Skridskoänkans glada dagar sa...

Spännande men det måste kännas låååångt att vänta ett år!
Men hur orkade du städa och dona med allt när du inte var kry, kanske ingår det städservice när man får sitt hem plåtat?

Krya kram från Carina

Anna-Malin sa...

grattis till reportaget! kul :) det är något speciellt att se sitt hem i tryck.

och krya på dig nu.

kram.

Anonym sa...

Riktigt kul, men lite trist att det dröjer ett helt år det blir ju inte att vi kan se hur ditt hus ser ut i skrivande stund, inredning hinner ändras en del på ett år, men hur som riktigt kul för dig.

/Mia

Mrs. b sa...

Så spännande med reportage! Ser fram emot att bläddra i tidningen sen när det är dags.
Krya på dig!

signerat 71 sa...

GRATTIS, GRATTIS till reportaget!!!
Se nu till att vila ordentligt så du blir frisk och kan ha semester!
Var rädd om dig!
kram jenny

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Precis vad jag hade i tanken när du skrev att du väntade på något spännande!!
Det var väll på tiden med erat fantastiska hem och plaza passar det perfekt!

Se till att vila nu så du blir frisk snart ;)

KRAM och trevlig helg

Anonym sa...

Wow! Gud va kul för dig! Lite avis...;)
/ Johanna

Anonym sa...

Grattis Mia, det är ju skithäftigt rent ut sagt!
Glöm inte hojta när numret dimper ner i butik då. För det vill jag verkligen inte missa. ♥

Kram Anna-Karin

D I N À R À sa...

Gud så roligt! Jag ska hålla utkik! :)
Själva är vi något skygga o har tackat nej till alla hemma hos reportage. Gjorde jag fel? Haha ;) nä jag tittar hellre på andras hem i tidningar och ditt vill jag gärna se!
Hoppas att du kryar på dig snabbt! Stor
Kram

Livet på landet sa...

Ååå vad spännande & stort Grattis till det!
Krya på dig!
Kram Helena

Mina finaste sa...

Jises, vad spännande med ett reportage i Plaza interiör! Ser fram emot att läsa det.

Krya på dig!!

Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge! sa...

Ojoj så spännade och framför allt ROLIGT!! Stort grattis, värt att vänta på! :-)

Bea sa...

Grattis till ett troligtvis fint reportage. Verkligen en fjäder i hatten.

Stjärnor & Champagne sa...

Vad kul:) Anna har frågat mig också men eftersom jag har lovat en annan innan jul så var hon tvungen att tacka nej. Blir det inget med den första så får hon väl höra av sig igen:)Vad trist att vara sjuk i denna värme, hoppas du kryar på dig Mia. Ha en bra helg iaf/ Kram A

MagasinetByAlexandra sa...

Va roligt! Då måste du påminna oss om när det blir aktuellt! Det vill jag inte missa!
ha det fint! alexandra

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Vad kul för dig snäckan! Grattis till reportaget. :) Ska bli så spännande att se.

Man kan ju undra varför mäklarbyråerna inte anställer riktiga fotografer, som är lika duktiga som de som fotar för tidningar. I alla fall gör inte mäklarbyråerna det här i Helsingborg.. idag lades vårt hus ut till försäljning och jag är så besviken på bilderna. :(

Jaja, vi får hoppas vi får sålt huset i alla fall.
KRYA PÅ DIG!
Kram från Lotta

tjej sa...

Vad kul med ett reportage från ditt fina hem. Ska bli riktigt kul och läsa det. Synd bara att det ska behöva dröja så länge tills dess. Krya på dig!

Anna sa...

Det ser jag fram emot!! Ditt hem är en stor inspirationskälla :)

Krya på dej!

Hem och Lycka sa...

Precis vad jag trodde, vad kul!

kram Mia

Grodmamman sa...

Vad roligt med reportaget!:)
Jag låg i 39 graders feber i måndags och var hemma tisdag och onsdag. Har nu jobbat torsdag och fredag och nu har jag semester!:)
Krya på dig nu!
Kram

filippa sa...

Kul med reportage men attans så långt tid det tar innan det kommer i tryck. Den som väntar på något gott.....Krya på dig också ;)

Kram F

mammaxtre sa...

Det är stort att få sitt hem i tidningen, och den tidningen också. Grattis!

Anonym sa...

Bästa bloggen får vara med i bästa tidningen = lycka!! Jag är jätteglad för din skull :-)

/Jenny Frisk

sanna sa...

Vad roligt, det ska bli kul att se!
Kram
S

jenny ~ house of jenny sa...

Gud va kul! Plaza är min favvo med! :)

PUss!