onsdag 6 juli 2011

TJINGELING ONSDAG


En annan trevlig sommarkombo är vattenmelon och fetaost, det är verkligen supergott i värmen!:) Här mumsade jag och honey det efter jobbet med lite nybakat orientbröd till, yummie yummie!
(Kolla fina brödkorgen från Bruka Design som fyndades på Nordik för en billig peng, ni som undrade vilka fynd jag gjorde! Utegruppen kommer från Grythyttan, kuddarna från Day Home, fatet Mateus, glasen är Ittalas Essence:)



Hej Finaste Sommarvänner!



Hur har ni det?


Är sommarvärmen tillbaka nu tror vi? I så fall väldigt fint till min semester (går egentligen i morgon men jag ska ta och göra en insats till i helgen i krisläget, för vad gör man inte för sina finaste kollegor!):)


Sötaste sessorna är hos farmor & farfar denna vecka eftersom jag och N jobbar. Saknar dom som tusan men i morgon kommer de hem igen! Tror iofs inte de saknat oss speciellt mycket då det har det hur härligt som helst hos sina fina farföräldrar!

Men ni nu måste jag kila, ska nämligen passa på att slå in lite paket till en av de söta som fyller hela sex år på fredag!:)


Vi kanske ses i kväll!



KRAM




2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg riktigt gott ut ju:)

Anonym sa...

Jag kan lova om du inte har provat grillad halloumi + honungsmelon - har du missat något! Smakerna gifter sig verkligen!!