onsdag 20 juli 2011

SOOOO NICE


Vissa dagar är roligare än andra, speciellt när man hämtar in posten och ser ett litet silvrigt paket ligga bland räkningarna!:)


Och där i det lilla silvriga paketet låg den allra finaste klockan av dem alla, en Triwa - Silk Chrono, från de härliga tjejerna i norr på Creative Lounge.


På tal om norr, jag hoppas verkligen att jag hinner med att besöka bästa CL när vi far på kurs till Umeå i tre dagar i september med jobbet det skulle ju bara vara för skoj!:)


Har ni något skoj för er idag finaste bloggisar?


KRAM




5 kommentarer:

chatarina sa...

Hej! Den var jättefin!! Kramar

Formelle Design sa...

Var förbi dom för några veckor sedan när jag var på besök i Umeå :) Mycket fina saker!!

Trevlig sommar!

//Johanna

Anonym sa...

Oj oj en sådan skulle ju jag med så gärna vilja ha:)))

/J

Anonym sa...

Hej! Är nyfiken på vad ni ska på för kurs? /Ulrika Ssk-kollega från Umeå

MITT VITA HUS sa...

Ulrika: Hemsis, kan det hända att du ska på samma:))???

KRAM

M