torsdag 28 juli 2011

PÅ UTFLYKT - PÅ GOTLAND


Idag har vi gjort utflykt till södra delarna av Gotland för att spana in alla sevärdigheter och äta gott! På vägen hem dök skylten som det stod Fide Fajans på upp och självklart svängde vi in. Jag fick ju i examenspresent av min fina vän tre stycken underbara keramikskålar från just Fide Fajans som jag bara älskar och har ju längtat till att få besöka just detta ställe efter allt man läst om det:)



Long time no see!



Ja det kan man säga men tiden har faktiskt bara rusat iväg här på den magiskt vackra ön!:)


Igår gjorde vi Kneippbyn med Pippi och vattenland och allt där till för att glädja de små. Solen stålade hela dagen och min sessor hade verkligen så skoj att de absolut i n t e ville gå hem!:)


Vi har även gjort en massa annat skoj med men det får vi ta en annan dag just nu är middagsdags här hos fina vänner och glaset rött är redan upphäll!:))



Må så gott kära du!



STOR KRAM FRÅN MIG




pssst, ni glömmer väl inte den fina tävlingen om en alldeles underbar Triwa klocka, klicka här för att komma till tävlingen.



7 kommentarer:

mammaxtre sa...

Vad mysigt att tillbringa del av semestern på Gotland. Jag förstår att det ska vara mysigt där.

Ha det fortsatt härligt!

Anonym sa...

Härligt med utflykt:)

tinajo sa...

Gotland är underbart - fina bilder! :-)

Petra sa...

Åh..detta stället missade vi!
Vi var på Gotland förra veckan och besökte Tove Adman, Anki Wolter mfl
Älskar Gotland!
Ha en fortsatt underbar semester på ön.
Mvh
Petra

Rosor och ruiner sa...

Ja, Gotland är inte dumt... :o)

elinjosefine sa...

Vilka fina vyer! Verkar finnas många smultronställe på Gotland!

StrandviksVillan sa...

Åh! Då var vi på Kneippbyn samma dag! Kul :)

Vi hade en fantastisk vecka på ön och vädret bekom oss inte det minsta. På fredagen då det regnade var vi till Lummelunda grottan och där gör det ju ändå detsamma vilket vädret är ;)

Ha det så bra på ön!
kram, Ann-Christine