tisdag 19 juli 2011

INRAMNING AV TOMTEN


Det är inte riktigt klart än som sagt, det saknas en svart dörr och plåt upptill, men det känns genast så mycket bättre med en liten inramning här i nybyggarland!


Hej Bloggisar!


Åh vad härligt med lite sol (även om väderprognosen spår regn) jag njuter varje sekund den är framme:))


Ni som var nyfikna på vårt lilla bygge, här kommer en bild till. Vad tror ni om den där lilla gruppen från Grythyttan där bakom (till vänster bakom planket)? Jag tror det skulle bli superfint!

Ser ni även att en stentrapp kommit på plats till groventrén?


Nu måste jag kila, jag ska nämligen in till stan och frisören och fixa till mig lite inför semesterresan!:)


Ha en underbar dag!



16 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket fint:)

Grodmamman sa...

Blev ju jätte snyggt!:)
Kram

jenny ~ house of jenny sa...

RIktigt najs! Blir kanon med en svart dörr!

Hoppas ni har en underbar dag!

Puss!

Anonym sa...

Riktigt bra lösning, med dörr kommer det bli kanon!

/J

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

ÅH, så fint det blev! :)

Anna sa...

Hur fint som helst!! Var på Ikea härom dagen och då fick två sådana där vita krukor följa med mig hem :) Hur klarar de av regn tro??

Hur som helst, så fint duktiga du, blir alltid så inspirerad av dina inlägg :)

Kram/Anna

Stämningsfullt sa...

Så fint det blev!
Klart att ni ska ha den fina gruppen där också ;)
Kram kram!

Linruz sa...

Jättefint :)
Kram
Lina

Malin på ön sa...

Supersnyggt, vad fint ni gjort!
Malin

Anonym sa...

Jättefint! Duktiga ni är:)

Vita villan sa...

Vad snyggt det blev, helt i min smak!

/Maria

Junitjej sa...

Åh, så fint ni har det!!

Mrs. b sa...

Så fint det blev! Ser ut att passa in bra där!

Emma H sa...

Såå fint! Är det garaget som planket går emot på vänster sida?
Är också lite sugen på ett plank mellan hus och garage:=)

Kram Emma

Lisa sa...

Superduper fint! Och ja jag tror den lilla från Grythyttan skulle göra sig väldigt bra. Fint med stentrapp också. Vi ska också sammanlänka våra hus (huset o en lada) och skapa bakgård, fast det blir nästa sommars projekt men jag ser fram emot det :)

livetmedtre sa...

Blev huuuuur snyggt som helst!!!
Vad duktiga ni är!

Kramar!