torsdag 14 juli 2011

ETT FINT FYND


Snyggaste nyckelringen i maffigt flätat läder från Tine K hemklickad från härliga netbutiken Black Balloon som just nu med har lite sommarrea, så ett fint fynd blev det med andra ord!:)



Tjingeling!


Hur mår ni idag vänner?


Här är det lite stelt i benen kan jag lova efter gårdagens lilla äventyr!;))

Idag har vi en fixa-hemma-dag, tvättmaskinen måste köras och det behövs verkligen dammsugas, för oj vad skitigt det blir när små barnfötter springer in och ut hela tiden!:)


Nu måste jag kila, men jag hoppas vi ses i kväll!:)



KRAM




4 kommentarer:

På vår gata sa...

Ja, det är inte klokt vad smutsigt det blir när man är ledig.

Kram Daniela

Anonym sa...

Har ingen blogg själv men följer din blogg varje dag! Din blogg är alldeles superduper och glädjer mig vid varje inlägg du gör!

Johanna Stålros sa...

Superfin, klart nyckelknipan oxå ska staylas;) Kram Johanna

MITT VITA HUS sa...

Anonym: rara du tusen tack:)

Johanna: jamen självklart, den med;)

KRAM

M