måndag 11 juli 2011

ÄNTLIGEN SEMESTER




Nu äntligen är det semester för min del med!:)
(jag ryckte in och jobbade extra natten som var eftersom det var lite av ett krisläge på jobbet, men egentligen gick jag ju på min semester redan i torsdags!)

Vi lunkar på en stund till hemma innan vi beger oss mot Gotland och en massa skoj som väntar på oss där... Det ska bli dop av små söta guddöttrar, bad på stranden, spännande utflykter, mysiga grillkvällar med finaste vännerna och säkert en hel del annat skoj med!:)


Vad har ni för er så här mitt i sommaren?



7 kommentarer:

mammaxtre sa...

Jag jobbar fortfarande. Längtar efter semester, måste erkännas. Gotland låter trevligt. Ha det fint.

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Härligt med semester! :) Vår börjar inte förrän i augusti, idag går Magnus på ett skift... kommer hem på tisdag. Sen ska jag jobba en hel vecka... är en liten omställning för mig som brukar vara mammaledig.

Hoppas du får en fin semester tillsammans med nära och kära!
Kram från Lotta

Linruz sa...

Gulligt av dig att ställa upp när det krisade på jobbet.
Förstår att det måste kännas skönt med en riktig semester nu efter alla år av pluggande och jobbande.
Kram kram
Lina

jenny ~ house of jenny sa...

Här sitter en annan på jobbet fortfarande. Exakt 13 arbetsdagarkvar innan det vankas semester för min del :)

Hoppas ni får en härlig vistelse på Gotland!!

Puss!

Anna sa...

Härligt!!

Jag är ju inne på min andra semestervecka nu så mig är det inge synd om!!

Vi åker till landet (Östergötland) nästa vecka i tre härliga veckor, det ser jag fram emot :) Där lever i ett riktigt torparliv :)

Ha en fin sommar!!

Kram/Anna

Michelle sa...

Älskar din fina blogg och jag tycker du tar så himla vackra bilder på ditt fina hem. Blir alltid lika glad och insprerad av att kika in hit! :)

Härligt med semester!

Kram/Michelle

simply objekts sa...

your blog is beautiful. long time follower, but just want to let you know that i always come here for some inspiration :)
have a wonderful day
Hanlie