söndag 26 juni 2011

TODELOOOO



Låt mig presentera min nya bäjby... Min nya fiiina kamera!




Long time no see!




Tyvärr blir ju inte allt vad man tänker sig i livet och det har jag fått känna på i helgen utan att gå in på närmre detaljer... Men därav en liten frånvaro här i från, om ni nu undrade vart jag tog vägen!


Nu ska jag ratta nya inställningar och prova nya guldklimpen, så vi ses igen när livet känns lite lättare...




KRAM






Och ni glöm inte rå om varandra, man vet aldrig vart man hamnar när livet drar fram på krokiga vägar, jag kramar min älskling lite extra hårt i dag...






4 kommentarer:

Linruz sa...

Låter inte roligt alls det där :(
Hoppas att det har ordnat upp sig till det bästa.
Wieeeeeeeeeeee vad kul med ny kamera, suktar på en uppgradering jag med men det tycks alltid komma annat i mellan.
Kram och ta hand om er nu
Lina

Ica sa...

Usch. Det låter som Du/Ni haft en jobbig helg. Hoppas allt är bra med Er. Nä, livet är ju som sagt så oförutsägbart och den där klyschan "carpe diem" är faktiskt så på pricken. Fånga Dagen och njut av lyckan när man har den.
Stor Kram
Ulrica

Linda E. sa...

Livet är väldigt oförutsägbart. Det är något man inte tänker på innan det händer någon i ens närhet. Hoppas att det ordnat upp sig till det bästa för er.

-Linda

MagasinetByAlexandra sa...

Oj oj vad jag blev sugen på att köpa en ny kamera nu! tack för tipsen du ger och för att du har en sådan fin blogg som du engagerar dig i!
kram alexandra