tisdag 21 juni 2011

NU KAN DU KOMMA FRAM SOLEN, JAG ÄR REDO!:)



Lyllo jag vann ett fin fint solkit hos gulliga Josefin från Apoliva/Apoteket!:) Har aldrig testat deras solskydds produkter innan, men nu får jag eller rättare sagt vi chansen, för det var både kit till vuxen och till de söta små!:)


Hej vänner!


Ja inte för att solen dirket är framme här och det är mer kallt än varmt ute och sol och bad känns just nu ganska långt bort, så tänkte jag mig ett litet inlägg här rörande det där ändå!:) Ovan ser ni kitet med solprodukter jag vann:) och jag ska visa er min nya bikini idag tänkte jag!

Jag gillar svart (ja det vet ni ju), jag köper inte ofta kläder och dylikt till mig själv (ja det vet ni ju också). Men det var hög tid för en ny bikini i min garderob i år så att säga... Något jag verkligen inte gillar så är det prova bikinisar och badräkter i trånga små provrum, där man ser ut som ett kritvitt lakan typ!

Kriterierna för ny bikini, svart, gärna lite gullig och gärna täckande det runda behindet och man ska kunna välja en storlek uppe och en nedtill! Nu ska det även tilläggas att de stora postorderkedjorna inte direkt brukar vara mitt val! Men så lite googlande på bikini och dök en goding i svart upp på inte mindre än Haléns! För straxt under 300 riksdaler så var saken solklar, det var bara att klicka hem för testning!


Nu är det så att jag är så rent ut sagt skitnöjd med denna enkla goding!:) Svart, söt volang på överdelen och rejält nedtill, satt som ett smäck och verkar faktiskt vara av riktigt bra kvalitet för det priset den kostade!:) Kan inte bli bättre typ!
(Ursäkta att den ser hur skrynklig ut som helst på bilden, men svart mot vitt är inte det helt enklaste att fota fint och så ni ser vad det ens är på bilden:)!)


Så som sagt, kom an nu solen jag är redo!:)


KRAM PÅ ER BLOGGISAR!







7 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle också vilja ha en ny bikini. Stod och tittade på bikinis på Intersport tidigare idag, men idag kände jag inte för att prova!:( Hatar verkligen att prova bikini och därför blir det inköp typ var tionde år!:)
Snygg bikini du hittade!
Kram grodmamman

Hemma hos Märtha sa...

Håller med om att det inte är kul att prova bikinis i provrum...Fruktansvärt trångt och frujtansvärt ljus!! Snygg bikini!!
Kram
Anne-Lie

Anonym sa...

Superfin bikini! Jag gillar verkligen överdelen. Är numer bystlös, efter barnen... :( Så svårt att hitta något som passar. Var inne och letade på Haléns, men jag kunde inte hitta den.

Tack för en bra blogg
/K

MIA på MITT VITA HUS sa...

Tack raringar:)

K: Här kommer länken till bikiniöverdelen http://www.halens.se/mode-kvinna-bad-strand-bikini-94/bikini-bh-066191/sorting$date,Descending/paging$2,25?oc=036

Byxorna tog jag ett par vanliga svarta lite högre än dom med volangkanten som bilden visar, vill gärna att det ska döja mycket:))

Ja håller med dig med bysten, den tycks krypa ner helt med åren;) Men du det var med två inlägg till denna överdel, jag tog dock bort dom för jag tyckte det blev för stort!

KRAM

M

Lisa sa...

Superdupersöt bikini! :)

Ica sa...

Det var ju en superfin bikini. Det hör helt klart till de värsta klädesplaggen att köpa. Å visst blir det ännu roligare när man får något bra för lite pengar :) Näthandel är ju så smidigt. Jag har handlat på rea idag, på nätet, för i butiker på jag panik när det är rea ;) House of Lola fick mina pengar idag...
Kram Ulrica

Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS* sa...

Åh vad roligt att de kom fram ordentligt och vilken snygg bikini, så sött med volangen. Vad roligt när man ramlar över något man verkligen vill och till rimlig summa. :-)

Kram på dig pinglan!