onsdag 29 juni 2011

MUMSIGASTE FRUKOSTEN


Jordgubbar + Mjölk = Sant


Hej i sommarvärmen!


Hur har ni det alla fina vänner?

Vilket härligt väder vi fått, kan man tro sommaren är här för att stanna ett tag nu?

Jag hoppas iallafall den stannar ett tag till så jag hinner bli frisk och också kan få njuta lite av den... För tyvärr har jag gått och dragit på mig något sommarvirus och legat däckad i soffan med feber sen i måndags, faktiskt inget roligt alls!:(

Nu ska jag ta och krypa tillbaka in i soffhörnet och läsa en bok och kurera mig inför morgondagen (då händer det nämligen spännande saker här i mitt vita hus, så det är bäst att jag tar och mår lite bättre pronto mao;)!



Vi ses snart igen!


KRAM



10 kommentarer:

Skridskoänkans glada dagar sa...

Jag hoppas du är på topp i morgon när det händer grejer i ditt vita hus!
Rapport följer hoppas jag. Jag drog visst också på mig en dunderförkylning som verkar trivas gott i min kropp.
Det ända projekt för dagen får bli lite kakbak till fredagens 3-års och 21-års kalas. Ganska galet ätt låta en ugn stå på en dag som denna :)!

Krya nu på dig , kram Carina

a piece of happiness sa...

Hoppas du kryar dig och inte blir mer sjuk.
Det är det man är lite rädd för att man ska få någon bacill när man går på semester nu snart. När man slappnar av tycks ju allt bita extra mycket på en. Kram :)

Mrs. b sa...

Hoppas du kryar på dig!
Jordgubbar=mums!

baramittlillahem sa...

Vilken sommarfrukost! Mmmmm...det borde du bli frisk av! Krya på!

jenny ~ house of jenny sa...

Skickar en massa krya på dig kramar!

Puss!

mammaxtre sa...

Vad trist att du är hängig. Krya på dig.

Linruz sa...

Håller med dig, jordgubbar är mums :)
Krya krya nu och hoppas du hinner njuta lite av värmen.
Kram Lina

På vår gata sa...

Krya på dig!

Jorgubbar till frukost är det verkligen den bästa sommarfrukosten.

Kram Daniela

Mariette sa...

Krya på dig vännen!

Lycka till med det spännande!

Kram Mariette

Hemma hos Märtha sa...

Ja jordgubbar är gott!! Krya på dig!
Kram
Anne-Lie