tisdag 7 juni 2011

SNART PÅ TV


Jamen visst, snart kommer det nya program med underbara Leila, som spelas in "as we speak"!:) Jag längtar som en tok och jag misstänker att jag inte är ensam, eller??;)



Hej fina bloggisar!



Jisses vad hett och kvavt det är, jag fullkomligt rinner bort!


Just nu hör jag åskan mullra dovt och man nästa känner hur temperaturen sjunker några grader när lite mörkare moln drar in! Älskar åskmuller även om det är lite läskigt på samma gång!

Vet ni, jag håller på att fixa ihop Alice fina nymålade skrivbord här inne medans åskan och regnet drar fram där ute och snart ska jag visa er hur fint det blev!:)



Vi ses lite senare med andra ord!:)



KRAM



5 kommentarer:

jenny ~ house of jenny sa...

Här är det riktigt varmt o äckligt klibbigt. Hoppas åskan hittar hit med!

Puss!

17doors sa...

Ser fram emot att se slutresultatet!
Ulrika

Linda sa...

Wiii snart börjar Leila, längtar!! Ja här är riktigt klibbigt och kvavt. Ska bli kul att se hur skrivbordet blev :)

Ha en mysig kväll!

Kramar Linda

Maria sa...

Nä ensam är du verkligen inte! Jag ser verkligen fram emot den inspirationsboosten. Det brukar ju bli mer inspiration än bara mat! ;)

Ha en riktigt fin kväll!
Kraaaam!

Postadress Torslanda sa...

Åh vad härligt med Leila i rutan igen! Då ska jag titta på tv :) Här i Göteborg har vi haft kvavt fast väldigt lite åska. Får se om det drar in i natt.