onsdag 22 juni 2011

GUNGELI GUNG & LITE FIX



Supersnygg hänggunga från SIKA Design. Den är faktiskt riktigt härlig att mysgunga i, jag själv provat för min bästa väns mamma har en i sin sommarstuga (+ grannen längt ned på gatan har en hängande ute med, fint som tusan!), skulle inte säga nej tack till en själv, men ibland är ju utrymmet för saker som sagt lite begränsat, så jag nöjer mig med att titta på den!:)


Tjingeling Vänner!


Här är det kvavt väder, känns precis som det ska bli åska (och jag har en sån där tryckande huvudvärk som jag inte vet om den beror på för mycket nattarbete eller väderleken)!

Hur är vädret hos er, är det någon som har solsken och värme hos sig eller är det typiskt midsommarväder hos er också?

Nu ska jag ta och jobba två nätter innan jag tar midsommarledigt! Egentligen har jag inte alls tid att jobba då jag har en massa att fixa med här hemma inför det roliga nästa vecka!:) Lovar att berätta lite mer om det vid ett senare tillfälle!!;)

Sen kör vi nedräkning till semestertider, bara jobb en och en halv vecka till efter denna, wiiihooo!:)


Önskar er alla fina läsare en fin onsdagskväll, så ses vi till midsommar!


KRAM KRAM




6 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt gung!

Fin midsommar önskar jag dig Mia!

Therése sa...

Typiskt midsommarväder här också... hällande regn! ;-)

Anonym sa...

Fin fin gunga! Vill ha!

Trevlig Midsommar!

Maria

D I N A R A sa...

Vilken härlig gunga! ;) Den skulle jag vilja tillbringa sommaren i! utan att göra en jota :P

Önskar dig också en underbar midsommar! Hoppas att solen skiner hos er! kram

jenny ~ house of jenny sa...

Superfin gunga!

Här började nyss störtregna, fast det gör iofs inget. Så länge det inte regnar i morgon!

JAg önskar er alla en underbar midsommarafton!

Puss!

Anna sa...

Vilken finfin gunga! Så romantisk och lantlig!
Jag önskar dig en superfin midsommar!