onsdag 8 juni 2011

FINT HEMMA HOS HOUSE DOCTOR DESIGNER


Hemma hos House Doctors designer Rikke Juhl Jensen är det vitt och fräscht med en massa färglada detaljer!


Hej igen vänner!


Just nu bloggas det en hel del om detta hem från HD Designern Rikke och ni kanske redan sett det men äsch jag kör det med:) Hemmet kanske inte riktigt min stil men ändå fint och jag gillar alla fina golv i vitt, det är en av de sakerna jag skulle vilja ha här hemma om jag fick! Sen gillar jag ju House doctors grejer, speciellt speglarna:)





Jag har ju med en Emma!:)





Vita och svarta skåp, snyggt! Och klassiska stolarna från Eames, snyggt det med!:)





Jag gillar med min snygging Bourgie från Kartell, den passar in med så många stilar, i från allt det strama och avskalade till det lite mer bohemiska tycker jag!



Bilder via Boligmagasinet




Ha nu en skön kväll!





KRAM





8 kommentarer:

Livet är Underbart sa...

Snyggt! Väcker mycket ha- begär =) kram

Terese sa...

Gillar du New Englandsstilen också?

MITT VITA HUS sa...

Terese: Nja, att titta på men kanske inte ha hemma hos mig just, men vissa saker är mycket fina i den stilen:))

KRAM

Vitt och Blått sa...

Underbara bilder! Vill ha en spegel från House Doctor + några fler trådkorgar, vissa saker ger ett otroligt habegär! :) Kram Ewa

Drömlägenheten/Caroline sa...

Superfräscht! Det vita måste blandas upp med färg för att jag skall trivas!

Kanske ett tidningsköp imorrn!

Kram och skönt för dottern (och er!) att slippa gipset!

mammaxtre sa...

Det var ett vackert hem. Vita golv, det skulle jag också vilja ha. Så fräscht.

Ha en riktigt fin torsdag

Julia - Ett hem för 5 sa...

Riktigt fint tycker jag. Gillar att det är en ljus bas med lite glada färger till :)

Linda sa...

Hej! Jätte fint hem! Vad har du för typ av golv? Vi ska beställa nytt till vårat hus, vi har New England stil. Linda!