fredag 17 juni 2011

ETT FIN FINT REPORTAGE - HEMMA HOS FOTOGRAFEN BIRGITTA WOLFGANG DREJER



Ännu ett fin fint reportage att spara i inspirationsmappen - Denna gång hemmifrån fotografen Birgitta Wolfgang Drejer som blandannat fotograferat till den populära och inspirerande boken Nordliv!


Hej på er igen!



Kikar in till bloggen en snabbis innan nattjobbet väntar!:)


I inredningsmagasinet Sköna Hem gick detta fina hem att skåda och nu även på nätet och jag kör en liten runda med det här på bloggen också!:))


Snyggt i köket såklart!:)


Jag skulle med vilja ha ett uppförstorat kort i svart/vitt på mina sessor! Hrmm får ta och ta tag i det, skulle vilja ha det i sovrummet hos oss!


Varför är vita golv såååå snyggt??:)))
(dock känns det lite opraktiskt men vad sjutton ska det vara snyggt så ska det eller?)



Enkelt och sött barnrum!
Jag gillade den gulliga målningen med renen på väggen väldigt mycket och även den fina tonen på väggfärgen faktiskt!:)


Jag önskar mig med en grön fluffig trädgård, men som sagt det tar tid för saker och ting att gro! Blåregnet på bilden var en nyhet för mig, men väldigt fint i entrén där!



Nu pussa godnatt på sessorna sedan mot jobbet!:)



KRAM


8 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket inspirerande!

Anna sa...

Fint hem men lite väl vitt o opersonligt....Blir inget liv i det, särskilt inte i ett barnrum utan färg. Fast jag gillar vitt oxå =) Kram

Ida F sa...

Gillar man att dammsuga, så gör man! Vitt är snyggt, amen!

Piccolacasa sa...

Gå in Facebook och leta upp extrafilms fanpage, de har erbjudande till den 19:e, 50% rabatt på canvas!
Go' weekend!

Madame Vit sa...

Sååå snyggt hon har det!!! Riktigt avis=)
Gillar Barcelona fåtöljen hon har.
Tack snälla för länken! Är inne på den sidan nu men den hänger sig. Men jag ger inte upp =))
Tack återigen!!

Stor kram

Malin på ön sa...

Hoppas nattjobbet gick bra! Absolut supersnyggt med vitt golv, försöker övertala min man om det när vi väl gör om köket - obs går trögt : )
Malin

D I N A R A sa...

Ah så snyggt! I like! :)

Photoscape verkar endast funka med pc, attans då. Tack ändå söta. Hoppas att ni njuter av helgen! Stor kram

Lyckans dag sa...

Härliga bilder! Måste beställa boken Nordljus snarast.