söndag 12 juni 2011

EN DAG I SOLEN PÅ GRÖNA LUND



Här var vi i går och åkte karusell och hade skoj i värmen - på Gröna Lund!



Todelooo bloggisar!




Jisses vilken härlig dag vi hade i går!


Vilken sol, vilken värme och ett helt uuuunderbart sommar Stockholm!


Allt var helt perfekt så när som att jag bara hade en mindre nära-döden-upplevelse i grönans nyaste berg- och dalbana!;)

Jisses jag är sån fjant när det kommer till att åka karuseller (till skillnad från när man var liten och åkte precis allt...), jag är verkligen skiträdd nu för dom! Detta vansinnes dåd i går resulterade i att jag idag har ett gigantiskt blåmärke på min ena arm för jag höll i mig så mycket (kan säga att det var någon som skrattade rätt rejält åt mig där efter färden när han fick se den där efter-åkturen-bilden hrmm... den var inte vacker kan man påstå!)!


Lilla delen av grönan är fortfarande mest intressant för mina små, där kan dom spinga runt och välja karusell bästa dom vill helt själva utan att en vuxen måste åka med!:)



Spännande till tusen...


Solen gick ner över mycket vackert stockholm, jag längtar redan tillbaka till storstadspulsen...




Men gissa om det var två söta sessor som var superlyckliga i går kväll när dom stoppades in i bilen och för hemfärd! Supertrötta med för dom slockande innan vi ens han lämna storstan!:)





Vi ses lite senare, nu måste jag ta tag i en mycket sen lunch!





KRAM






7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka härliga bilder:)

/J

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Åh, vilka underbara bilder! Fantastiskt så vackra och vilken härlig känsla i varje bild. ♥

Så söta flickorna är, älskar sista bilden.
Kram på dig!

Mrs. b sa...

Härliga & fina bilder!

Lisa sa...

Helt underbara bilder!

ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN sa...

Håller med dom andra, underbara bilder

mammaxtre sa...

Vad mysigt med Gröna Lund, vacker väder och nöjda barn.

Ha det fint

Anonym sa...

Ser ut ha att varit en toppenhelg! Hur gör du för att få den där softa lite bleka looken på bilderna?

Mvh
Maria