måndag 20 juni 2011

DAY HOME A/W 2011



Det ser ut att bli en murrig höst när man ser bilderna från Day Home a/w 2011. Bildena har ett dovt uttryck med mycket i mörkblått och mörkgrått, en gnutta brunt, lite trä, stål och läderkänsla som får växa i ens sinne...


Hej seeent på kvällskvisten!


Åh vad det är härligt att surfa runt bland alla fina bloggar så här på kvällskvisten i soffhörnet och kika på allt fint som finns! Min fina bloggkollega Jenny bloggade idag om Day Home's höstkollektion som vi nog är många som är riktigt nyfikna på!:)

Vad säger ni när ni ser bilderna, tilltalas ni eller är längtan efter högsommar för stor?:)) Personligen är jag nog mest nyfiken på vad som kommer men jag känner ingen direkt längtan efter höstkollektioner!


Här kommer en massa bilder! Ser du något du är sugen på vännen? Jag tyckte mig se några snygga ljustakar och någon svart snygg kudde!:)




Nu säger jag godnatt för idag vänner!


KRAM


7 kommentarer:

Madame Vit sa...

Fick ett samtal från butiken du tipsade mig om idag, hon hittade en Paisley kudde till mig!!! Längst in på lagret under en massa annat låg den =)) Så nu är den på väg till mig!!!
Allt tack vare dig!!!STORT TACK!!!!
Jag fastnade såklart för text kudden där =)) och den här gångenska jag inte vänta!! =)
Tack igen.

Kram Fia

Livet är Underbart sa...

Nej, ingen höst längtan här =) Kram kram

Anonym sa...

Day gör så himla mycket fint så man kommer säkert hitta en massa gobitar!

/J

mammaxtre sa...

Perosnligen längtra jag inte efter hösten, vill njuta av sommaren. Men när hösten väl är hos oss då njuter jag av den också. Jag tilltalas av bilderna :-)

Ha det toppen!

Anonym sa...

Tycker att det mesta på bilderna var jätte snyggt! Helt klart färger jag kan tänka mig i höst!:)
Kram grodmamman

Stjärnor & Champagne sa...

Huh nej ingen höst ännu:( Jag väntar fortfarande på sommaren. Hm jag hoppas att det blir snyggare saker än på dessa bilder.Ha det gott.

Kram Anne

signerat 71 sa...

De fina ljusstakarna kommer in till Blackballoon tillsammans med en liknande variant från My HIDEAWAY till ett litet lägre pris. Vi kommer även få in mycket fina kuddar, plädar, mattor, lampor, förstoringsglas och dukar!
kram Jenny