onsdag 1 juni 2011

DAGENS TIPS

Vilken härlig nyhet som dök upp i dag, iallafall för oss som älskar härliga danska Tine K. Nu kan man nämligen shoppa direkt från Tine K home och förhoppningsvis slippa alla långa leveranstider:)

Dock tycker jag fortfarande att man ska gynna de små fina netbutikerna som har sortimentet så långt man kan, om sakerna man vill ha finns hemma dvs!;)

Hej Mina Allra Finaste Bloggisar!

Hur har ni det vänner idag då? Mår ni bra?


Här har internet strulat och strulat men nu har vi nog äntligen hittat felet och förmodligen åtgärdat det så man kan blogga igen!:)


I kväll blir det grill med hemmagjorda hamburgare och lite onsdagsmys - mums!

KRAM




3 kommentarer:

Perlan sa...

*Kram* till dig!!

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad roligt att man kan shoppa direkt därifrån nu. Smidigt!

Jag har också haft en bra dag. Bakat i min nya Kitchen Aid och sen Härligt besök som jag fick bjuda på nybakat.

Kram Teres

Charlotta ♥ ohlovely.se sa...

Vad bra det blev, jag är glad att jag kunde hjälpa till! :-)

Såg också att Tine K öppnat webshop! Lovely! Nu kan man shoppa allt det där som man saknat i vissa butiker. Om man tex. saknat en viss färg på en skål osv.

Ha en fin kväll söta du!
Kram från Lotta