onsdag 11 maj 2011

TODELOO


I går passade jag på att kika in till favoriten Granit, där hittade jag sånna där lite gammeldags mjölkflaskor, supersöta och fick såklart följa med på tågresan hem.




Heeej Vänner!



Åh vad jag har saknat alla er!:)



Jo ser ni det blev lite tyst här en stund för livet bara rusade på och jag hann helt enkelt inte med att sätta på lilla lapen. Hela slutet av förra veckan gnällde lillan över benet så i måndags blev det en tur till sjukhuset där gipset var tvunget att bytas (just nu är gipset lila och jag kan säga att det är väl det enda som har varit roligt med det hela, att få välja färg och få söta suddigum av snälla ortopedsystrar, annars har det faktiskt inte varit så värst skoj alls!!!), så var det med den saken.



Sen blev det helt plötsligt tisdag, den tisdag jag och min fina kollega P skulle till Stockholm på en temadag.
Sagt och gjort en heldag i uuunderbara Stockholm, närmare bestämt på Östermalm och Armémuséet. Det blev en fantasktisk dag innehållande massa nyttigheter, men också lite roligheter då vi hann en sväng på stan innan det var dags att bege sig mot tåget hem.



Just nu sitter jag här, ganska rejält trött och med ett gapande tomt kylskåp så jag tror bestämt det är dags att ge sig mot stormarknaden bums!





Vi ses sen!





4 kommentarer:

Julia - Ett hem för 5 sa...

Vilka fina flaskor!

Ibland är det bara så, man varken hinner eller orkar med. Då får man ta en liten paus :)

Maria sa...

MMM, Granit är min absoluta favorit!

Stor kram!

jenny ~ house of jenny sa...

Ibland finns inte tiden för datorn. Men nu är du ju tillbaka. Tjoho!

Hoppas solen skiner på er idag!

Puss!

sanna sa...

Ja de är så fina! Å du tar så fiiiina bilder!
Hoppas solen skiner på dig!