onsdag 18 maj 2011

OH NO NOT AGAIN & FAVORIT LEILA


Just nu tänker jag ta en kopp te och försöka hinna läsa det där reportaget om favoriten all time! Förresten har ni läst att Leila är i Frankrike "as we speak" och spelar in nya program, wiiii. Ingen lyckligare än jag!:))


Tjingeling vänner!


Iiiiihh vad glad jag blir av att läsa om vilka ni är!
Det har varit hur kul som helst:)))


Idag ser ni har det inte varit en lätt dag, iallafall inte för sötaste lilla Alice. Jag vet inte om ni orkar höra om gipsskrället igen, men here we go iallafall för er som orkar! Började i går igen, ungen var som förbytt och jag undrade om hon vår lilla sötnos Alice hade flugit sin kos för här hemma var det bara ett litet monster som var emellanåt på riktigt dåligt humör och emellan åt störttjutande... Natten således inte heller den roligaste och i morse när vi skulle lämna på dagis var det bara aj aj aj i foten! Så det blev till att ringa till Ortopedmottagning igen. Sagt och gjort, har ett barn ont av gipset måste det kollas upp pronto, så det vara bara att bege sig dit igen. Nu har lilla hjärtat fått ett stort trycksår på hälen av gipset och såklart fick jag lite ont i mammahjärtat, dåligt humör = ont, det fattar ju vem som helst !!! Så nu har hon nytt gips (där lilla fossingen är fri)och det är frid och fröjd, iallafall för stunden! Femte gipset på två och en halv vecka! Tydligen kan det vara på detta viset!:/




Hoppas er dag varit bättre än vår!:)







8 kommentarer:

Weronica - En mammas dag sa...

Aj, aj, så trist med alla turer med gipset :( Hoppas att det sitter fint nu och att hon läker.

Mrs. b sa...

Så tråkigt med gipset, stackars lilla tjej! Hoppas det går bättre med det nya!
Vår grann-6-åring bröt armen, också i studsmattan, för en dryg vecka sen. För hans del blev det fyra nätter på sjukhus, det var lite mer komplicerat och krävde operation och lite småkomplikationer på det.

signerat 71 sa...

Hej Mia,
Stackars lilla Alice!!! Hoppas såren läker och att hon snart är frisk och kan springa igen.

Vet inte om du haft några Hasbeens tidigare. Jag har haft ett par tidigare och de var verkligen mina favoriter den sommaren (2008). Ett köp jag kan rekommendera dig.
kram Jenny

Linda sa...

Usch stackars liten :( Ja visst blir man på dåligt humör när det gör ont! Älskar mina Hasbeens :)

Ang. inlägget nedan så en kort presentation:

Är 30 år snaaart 31 år :) Jobbar med design och inköp på en av Sveriges största klädkedjor. Älskar inredning och mode! Gör egna smycken. Gillar även snabba bilar ;) Men det som betyder mest här i livet för mig är mina nära och kära :D Är annars väldigt glad och positiv! Läser din blogg för att den helt enkelt är så bra och du verkar så himla go och mysig :)

Haha det blev en vääldigt kort presentation :)

Kramis vännen!

Emam H sa...

Stackars liten!!

Snickaregården sa...

Stackars liten... Hoppas det blir snar bättring nu.
Kram Maria

Julia - Ett hem för 5 sa...

Fy, stackars Alice! Hoppas det får lov att bli bra nu då.

Anonym sa...

Stackars lilla söta. Men fem gips är ju bättre än inget när man har ett brutet ben. Vår lilla dotters benbrott upptäcktes inte förrän efter andra röntgningen och det efter 10 dagar. Hon var då 1 1/2 år och det har satt djupa spår i mitt lilla mammahjärta.

//Catrine