tisdag 24 maj 2011

MÅNGA JÄRN I ELDEN



Jag hjärta pioner!

Dessa godingar är köpta men jag ser allt knoppar på mina spröda buskar där ute i trädgården:)


Nämen hej på er!



Oj oj oj nu blev det väldigt glest mellan inläggen här, men det är faktiskt så att jag varit sååå upptagen;)! Skämt åsido, men det har faktiskt varit en hel massa annat som slukat all tid, plus att jag gått in i den där nattkoman nu igen ni vet! I helgen var det dop och födelsedagar som skulle firas och sedan har jag hållt på att städa och piffat här hemma som en liten galning, för jag hade nämligen lovat en lokaltidning att får komma och hälsa på mig förstår ni!


Nu är jag precis i farten ut, men ikväll ska jag läsa alla härliga bloggar och fina inlägg jag missat hela helgen!:)


8 kommentarer:

hemma sa...

Hej!

Har saknat dina inlägg...

Pioner är mina absoluta favoriter också! Och mina börjar också knoppa sig i trädgården, längtar tills jag kan njuta av dem och ta in några på bordet :-)

FruSofie sa...

Men vad spännande med tidningen, hoppas du delger oss sedan =)

Här är med en trött nattjobbsmamma så jag vet precis hur du känner dig.

KRAM

Lina - KITCHENBLOOM sa...

Trevligt, det ser vi fram emot, att få läsa på nätet kanske. :)

Duktig är du, och fina bilder tar du.
Ha en fin vecka!
Kram.

Filippa sa...

Spännade med tidningsreportage, du får visa här på blogggen sen eftersom vi alla förmodligen inte kan få tag i lokalblaskan ;)

Kram F

Stjärnor & Champagne sa...

Hm nu har jag försökt att få en kommentar till dig men verkar inte funka så får du flera av mig så vet du. Åhh vad kul, antar att det är samma som har kontaktat mig också. Har fått flera erbjudande men jag har sagt att dom får vänta till sensommar tidig höst för här är det så rörigt:(. Maken vägrar så det får väl bli jag. Och alltid retar det någon hihi/ Kram Anne

Bella sa...

Vilket fint foto på jätte fina blommor. Hälsningar från en bloggare i Finland

Linruz sa...

Vad kul med reportage. Ser jag fram emot att läsa :)
Pioner är verkligen såååååå fina.
Sugen på att köpa mig några att ha i vardagsrummet jag med.
Kram kRam Lina

Fru Tjusan sa...

Åh, pioner är min favorit också! Väntar och väntar på mina i landet men jag får nog göra som du, köpa mig några för jag vet inte om jag kan vänta längre!

Skoj med reportage!

Ha det!

Erica