tisdag 17 maj 2011

LJUVLIGT LILA OCH VÄLDOFTANDE I SOVRUMMET



Syrénbuketten har stått i sovrummet hela dagen och det doftar alldeles ljuvligt där inne nu tillsammans med den renbäddade sängen! Dock får dom nog stå i köket när vi ska sova, annars blir det alldeles för stark doft för min näsa!:)


Hej Raringar!


Nu har jag lagt söta sessor två och nu är det dags för lite mamma ego tid i badrummet. Här ska skrubbas och fixas så jag blir fräääsch så det förslår!:)


Vi ses i morgon igen!


KRAM







10 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag längtar och väntar tills våra syrener slår ut och doftar ljuvligt

Kram Teres

Skridskoänkans glada dagar sa...

Tack snälla du som fixade in mig på din gästlista !I ungdomen försökte man komma in på Café Opera , nu hänger man här inne i stället!

Jag ser att du har fina syréner hemma , fräscht.
Jag hade hoppats på att få duka med syréner då vi har en student att fira i juni . Men då är dom tyvärr nog utblommade. Njut nu med andra ord!

Kram Carina

Anna sa...

Jättefin bild och härligt med syrener!

Ha en bra vecka!!

Anna

Villa Carl Larsson sa...

Underbar spegel! Jag vill ha den i silver :)

Josefin

Madame Edith sa...

Vilken helt underbar spegel!!

Kram/M

StrandviksVillan sa...

Snygg bild!
Gillar kombinationen av möbler och föremål.
Undrar varifrån taklampan kommer, har nämligen spanat på en sån själv men inte kommit mig för att klicka hem den ännu. Kanske det är samma lampa som jag funderar på?

Ha en fin solig dag!
Ann-Christine

Classic Style Blog sa...

snyggt !!!

Jenny sa...

Hej! Jag är på jakt efter en ny sovrumslampa och hittade en så fin på din blogg. Den vita runda som syns i spegeln i sovrummet. (Publicerad 17:e maj 2011 under kategori sovrum) Får jag fråga vad det är för lampa och var du köpt den? Tack för en inspirerande blogg!

MITT VITA HUS sa...

Jenny: Lampan kommer från Watt & Veke och är köpt på MIO för några år sedan, jättefin favorit lampa:)

KRAM

M

Jenny sa...

Hej igen! Jag tror jag har hittat din snygga lampa: http://spiti.se/Kategori/Lampor.aspx. Den fanns i två storlekar, 40 och 65 cm i diameter. Nu undrar jag vad du har för storlek? Känns som att 65 blir för stort, 40 för litet....hmmm..?