torsdag 5 maj 2011

GÅRDAGEN



Mode är verkligen inte min grej det en är sak jag är urkass på och verkligen inte prioriterar - önskar dock att jag var bättre på den biten! Nya fina sjalen kommer från Ester Elenora och bästa Creative Lounge.



Tjingeling!



I går var det fullrulle hela dagen!

Nu har Alice fått ett nytt fint gips (alldels knallrosa!!!), lilla benet är röntgat och det såg bra ut, förhoppningsvis blir det "bara" fyra veckor till i gips!:)))

Idag lovar jag bättra mig med bloggande, så vi ses igen lite senare!

Nu ska jag svara på ett väldigt roligt och speciellt mail om något som kommer hända i sommar!:))


Vi ses senare!



KRAM


M



4 kommentarer:

jenny ~ house of jenny sa...

Superfin tunika. Den måste jag kika på vid nästa besök på Gina!

Rosa gips. Det hade nog mina tjejer med velat ha om de brutit något...

Ha en underbar dag!

Puss!

Vardagslyx sa...

Det borde vara förbjudet att skriva så där;-) Blir ju så nyfiken!!

Ha en bra dag!

Kram Pernilla

Mitt söta lilla hem sa...

Super snygg, toppen modetips. Jag tycker du verkar ha koll jag!

Kram och tack för din ursöta blogg!

Kviddevitt sa...

Jag måste säga att jag tycker det ser bra ut minsann. Fin tunika och fin sjal.

Och tack, snälla, rara du för din snälla kommentar hos mig!

//Elle