onsdag 25 maj 2011

FRÄCHT I SOVRUMMET



Åh vad jag älskar när det är härligt renbäddat i sängen! Även jag har fått pröva dessa underbara (och ombloggade) påslakan från Beach House och det var verkligen helt underbart att krypa ner i sängen i dessa mjuka goa lakan i gårkväll! Modellen jag har bäddat med heter Plain och är helt i vitt och ger en riktig hotellkänsla i sovrummet!:))



Tjingeling Onsdag!



Mitt i veckan, ja det rusar verkligen på nu, tänk snart har vi midsommar här! I går såg jag faktiskt de första lupinerna stå i blom, jisses vad tidigt! De brukar bloma lagom till midsommar, så man kan klä hela midsommarstången med dom, frågan är nu bara kommer de hålla ända dit?!


Nu till lite roligt här på bloggen idag!:)




Nu vänner har även ni möjlighet att klicka hem lite nya snygga fantastiskt goa mjuka sängkläder från Beach House. För i samarbete med den fin fina netbutiken Black Balloon erbjuds det nu 20% på modellen Plain i vitt. Det enda ni behöver göra är att ni uppger koden: MVH när ni checkar ut i kassan så är rabatten er. Erbjudandet gäller i en vecka, from idag 25/5 till 31/5



Önskar er nu en underbar onsdag vänner!


KRAM





14 kommentarer:

Hedvig och Jag sa...

Ja jag är nyfiken på dessa godbitar, bra sängkläder är lika viktigt som bra säng. Supersnygga är dom!

Linruz sa...

Härligt vitt och fräsch, precis som det ska vara i ett sovrum.
Har förstått på flera bloggare att de där lakanen är sdagolikt sköna.
Dock lite dyra för min plånbok tyvärr.
Kram och ha en fin fin onsdag.
LIna

Kerstin sa...

Det så riktig så godt ut å krype ned i den sengen ja :)
Sengetøyet får komme inn på ønskelisten min.
Klem

Åsa sa...

Å, ser så fräscht och krispigt ut med nybäddade vita sängkläder!! Vart har du köpt ditt fina vita överkast? Jag är ute efter ett nytt vitt men har inte hittat något bra men det du har ser ju jättefint ut!

D I N A R A sa...

Åh de där har jag spanat in! Verkar vara jättefina? Hur är det o sova i? ;) det viktigaste liksom haha
Fräscht med vitt! Me love!
stor kram fina!

Stjärnor & Champagne sa...

Vi har också, köpte till varandra i julklapp och maken vill bara ha dessa/ Kram Anne

Anonym sa...

Hej!
Fint erbjudande, men jag har redan detta set sedan tidigare.
För de som undrar är de jättefina och håller sig bra efter många tvättar, möjligen att det är nästan fööööör mjuka så att de inte känns "rena" om ni förstår vad jag menar... som t-shirt material..

MVH Johanna

Knaada sa...

Det ser fantastiskt ut! Jag inbillar mig ett vinddrag i tyllgardinen och en doft från lupinerna :)

Sophie sa...

Ser superfräscht ut!

/Sophie

mammaxtre sa...

Nybäddat är alltid härligt.

Undrar som sagt hur våra midsommarstångar kommer att se ut i år. Om Lupinerna redan står i blom. Det går för fort nu.

Ha det gott

Anonym sa...

Ert sovrum är jättefint, precis som resten av huset.

Kram

Sofia

Anna sa...

Vackra bilder du tar! Så ser verkligen så läcker ut! Ha en fin onsdag och tack för att du delar med dig!

♥ Fyra årstider sa...

Ser väldigt mysigt ut, som allt hos dig. Du har det så fint!

Kram Lotta

Frida V. sa...

Nu, efter mycket velande, har jag (med inspiration från dina bloggbilder) beställt Beach house-lakanen.
Det ska bli så spännande!!!
Hoppas man får lika fint sovrum som du har ;-)

Hälsningar Frida