fredag 27 maj 2011

DEN HÄÄÄÄRLIGA FREDAGEN ÄR HÄR




Tidigt morgon från köket där pionerna fortfarande står sig fint! Jag hjärtar verkligen pioner!


God Morgon Bloggisar!


Även om vädret är en aningen trist och blött så får vi väl hoppas på en härlig fredag eller?:)

Vad har ni för er idag då?
Här skrivs det inhandlingslista för fullt. Fredagar brukar i sedvanlig ordning innebära en storhandling nämligen!


Bäst att ta tag i dagen, vi ses senare!




KRAM





pssst, söta Jenny mailade precis och talade om att Black Balloon har fraktfritt i helgen, så passa på att handla fina saker som tex. de fina lakan jag bäddade med häromdagen:) (och då har du ju 20% med;), wiohho för fraktfritt och rabatt!:)



2 kommentarer:

P e r l a n sa...

Ser så fräscht ut hemma hos dig :) Önskar jag hade det lika välstädat och snyggt hemma just nu, men tiden & kanske framför allt, orken, finns inte :)
Idag jobbar jag som vanligt.. fram till kl 14.. sedan jobbar jag lite till med webshopen.. och sen! tar jag helg! Vad det innebär än vet jag inte. Inga direkta planer än så länge.
Kram!

Anonym sa...

Fint och frächt:)
/J