lördag 16 april 2011

SKÖNA LUGNA LÖRDAG


Vilken present jag hittade i brevlådan i går, Tusen tack söta Fredrik & Henrik för den härliga Ljust & Fräscht boken som låg där igår (kanske ni läste att jag var sugen på den;))!

Kan säga till er bloggisar att denna bok är verkligen sååå rolig, men också så fin med sina härliga bilder, i löööv it! Har inte hunnit läsa allt än men det jag skummat igenom är helt i stil med min humor, och jag måste säga att jag är så sugen på att se showen! Få se om jag kan övertala honey om att vi måste boka in det!:))



Tjingeling denna sköna lördag!



Morgonen och förmiddagen har jag ägnat åt att bara ta det lungt och pyssal lite här hemma, Mårbacka pelargonerna har fått sig lite ny jord och ett varv med dammsugaren har hunnits med!:) Så härlig att bara få vara hemma, jag njuter av varenda sekund här i mina mysisar...:)


Vad har ni för lördagsplaner då vänner, något skoj på gång?



2 kommentarer:

Knaada sa...

Den boken vill jag också ha! Är den lika bra som jag tror? :)

Lördagsplaner? Nej, absolut inte. Mysbyxorna är redan på, kanske jag också borde dammsuga...

Trevlig helg!

jenny * house of jenny sa...

JAg måste se om jag kan vaska fram ett ex. Är sjukt sugen på att läsa den...

Här bär det av till goa vänner ikväll! Fast först måste den här sunkiga mamman hoppa in i duschen!

Ha en underbar lördag vännen!

Puss!