fredag 29 april 2011

THE ROYAL WEDDING


Japp luften andas bröllop dagen till ära, ett maffigt kungligt sådant (det har väl knappast någon missat iofs;)! Såklart kommer jag kika lite, är nämligen en aningen svag för sådana här sagobröllop!:))

Bild: Det officiella förlovningskortet på Prins William & Kate via google




Tjingeling!




Ja så var det fredag, en underbar sådan också! Härligt med långledighet, Valborgsfirande med fina vänner, mera trädgårdsarbete och mys med sessorna!


Till och med min egna lilla sessa undrade om vi skulle se på bröllop på tv i dag!:)) Såklart vi ska kika lite, ska ni?


Nu på morgonen har jag städat tvrummet skinade rent och soffan har precis fått hela överdraget tvättat, så här luktar det så fräscht!:)) (Dock är överdraget lite skrynkligt men det rätar nog ut sig om ett tag!)



Ha nu en underbar fredag mina fina bloggisar!




6 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut ska jag kolla, iallafall en liten stund!/J

jenny * house of jenny sa...

Har nyss kollat på deras bröllop. Ja, klänningen var inte i min smak, men fina o söta var de!

Ha en underbar fredag!

Puss!

hemma hos lilla mej sa...

Här ska det oxå kollas .Älskar fina bröllop.Önskar dej en mysig och skön helg.Kram Rita ♥

Åsa sa...

har tyvärr ej sett bröllopet då det var jobb som gällde..men precis som du är jag svag för dessa bröllop så hade jag varit ledig hade jag definitivt tittat :)
ha nu en trevlig Valborg
kram Åsa

Lina sa...

Vilket fin och härligt inspirerande blogg du har!
Jag undrar var du köpt mattan du har på bilden?

Mvh Lina

Ica sa...

Självklart kollade vi in bröllopet! Min dotter fixade tom snittar och bubbelcider :-)
Kram Ulrica